Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min hund har stor respekt för hästar men hans rädsla är av och till hela tiden. Jag blir så himla frustrerad när han är rädd för då...
Svar
6
· Visningar
1 278
Senast: Aliide
·
Hundhälsa Pga frågor i en annan tråd tänkte jag starta en egen tråd om ämnet. Vilka torrfoder väljer ni bort och varför? Vilka torrfoder...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
14 499
Senast: Lona
·
Hundhälsa Jag har en fråga. Kanske kan ses som underlig, men. Jag undrar ändå, när jag inte får något riktigt grepp från veterinär. Min hund...
Svar
3
· Visningar
5 370
Hundhälsa När hunden är halvåret gammal, hur långt och länge orkar man de gå och klarar? Tänkte eftersom de växer osv fortfarande :)
Svar
4
· Visningar
802
Senast: Yttik
·
Hundhälsa Har en hund på 6 år som blodprovet visa borelia på. Och antibiotika är insatt och snart ätit det 1v. Det har satt sig i led och rygg och...
Svar
3
· Visningar
726
Senast: SandraM
·
Hundhälsa Vår hund har fått ett litet, litet sår på nosen. Det började så smått läcka, men sedan började hon slicka på det (kliade förmodligen...
Svar
0
· Visningar
2 629
Senast: cherie
·
Hundhälsa Min 2-åriga tik blev för tre v sen opererad i höger armbåge för OCD. I samband med den diagnosen upptäcktes även pålagringar på Carpus...
Svar
13
· Visningar
4 884
Senast: Ravishing
·
Hundhälsa Jag är medlem i en hundgrupp på fb där vi ofta anordnar hundträffar. Nu har det dock kommit in två hundar från Ungern som jourhemsägarna...
2
Svar
34
· Visningar
4 638
Senast: Disen
·
Hundhälsa OBS! Vi har varit inne med honom hos veterinären Har en gammal hund (fyller 14 i år) som inte alls mår bra. Började igår när jag...
Svar
9
· Visningar
4 745
Senast: Yrja
·
Hundhälsa Vet, vill att jag börjar ge glucosamin, läst lite o många verkar förespråka grönläppad mussla. Vad har ni för erfarenheter ni som...
Svar
3
· Visningar
1 460
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Jag har en hanhund på 3 år, av okänd ras. Jag tog honom som omplacering när han var 1 år. Förmodligen är han någon sorts korsning av...
2
Svar
36
· Visningar
24 202
Hundhälsa Någon som har erfarenhet av Brit Premium sausage? Ger mina färskfoder (klass) och funderar på om detta kunde vara något att ge när...
Svar
1
· Visningar
1 763
Hundhälsa Långt inlägg! Jag postade för ganska exakt ett år sedan en tråd om min hund som äter grus, lera och sand. Kände mig riktigt uppgiven...
Svar
7
· Visningar
5 107
Senast: SandraM
·
Hundhälsa Hej Hej... dags for "en san dar trad" for jag behover ventilera ur mig lite. 7 manader unghund, ingen traning, hog energi (tjeckiskt...
Svar
0
· Visningar
895
Senast: Bewildered
·
L
  • Låst
Hundhälsa Jag menar rent kostnadsmässigt. Du har en hund som är livförsäkrad till 25 000. Då anser jag att den maximala vetrinärnotan ska hamna...
19 20 21
Svar
403
· Visningar
23 344
Senast: Tora
·
Hundhälsa Vet inte alls vad för "fel" det är på min lillakille, men det verkar som om han inte kan morgonkissa innan 8 på morgonen. För att dra...
Svar
5
· Visningar
1 191
Hundhälsa Jag har en finsk lapphundstik som blir två år i april. Hon har under hela sin unghundstid varit tunn. Liksom lite ranglig i kroppen...
Svar
10
· Visningar
1 165
Senast: Missel
·
Hundhälsa Någon med erfarenhet av detta? Huvuddiagnos nu på min rottis 3 1/2 år, prover (ANA) + ledvätska har tagits i dag o skickats till...
Svar
19
· Visningar
6 106
Senast: brandkattis
·
Hundhälsa Viktor fick frukost vid 8.30 imorse. Han äter fort och har alltid gjort det. Nu har han flickvännen här och äter lite extra fort, så jag...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
24 484
Senast: Alexandra_W
·
Hundhälsa Rätta mig om jag har fel , men man kan väl inte ta dolda felförsäkring på valpar som är 8 veckor om inte tiken är tecknad som avelstik?
Svar
5
· Visningar
949
Senast: Grana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix