Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Rover har varit lite halt och stel ett par omgångar nu i år så igår var vi hos veterinären. Nu går han på Rimadyl och ska eventuellt...
Svar
12
· Visningar
1 072
Hundhälsa Är det någon här som har någon erfarenhet av Halla hundfoder? //Krattan
Svar
7
· Visningar
1 174
Senast: Krattan
·
Hundhälsa Inatt vaknade jag av orolig hund. Upptäckte att hela nosen var svullen, ringde till djursjukhuset som tyckte jag skulle komma in. Ca...
Svar
16
· Visningar
4 415
Hundhälsa Jag har köpt en flaska NP vetegroddsolja till hundarna och funderar över två saker: 1. Finns det risk att överdosera E-vitamin om man...
Svar
4
· Visningar
9 886
Hundhälsa http://www.nvh.no/no/Aktuelt/Nyheter/Ulike-miljofaktorer-kan-pavirke-forekomsten-av-hofteleddsdysplasi-hos-hund/ "Basert på tidligere...
Svar
18
· Visningar
1 702
Senast: Viveka
·
Hundhälsa Det finns folk som köper hanhundar för att de inte vill påverkas eller begränsas av löp. HA HA HA HA, säger jag. Någon av grannarna har...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 405
Senast: Grana
·
Hundhälsa Ja, det slog mej precis.. Hur påverkar den en liten hund om de får en stöt i t ex nosen av ett elstängsel. Jag skaffade i höstas min...
Svar
14
· Visningar
17 224
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Hej! Jag har läst runt och blir inte riktigt klok. Halva sidan säger att allt går som på räls och att deras hundar inte alls känner...
Svar
3
· Visningar
4 423
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Det är många på forumet som har valpar, och jag har även noterat att det finns en och annan tråd om diverse problem just om att hunden...
2
Svar
22
· Visningar
3 728
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Jag har två hundar, av samma ras, Norsk älghund Grå, ena är 10 år och den andra är 10 månader. Dom går bra ihop förutom att valpen är...
Svar
2
· Visningar
1 138
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Tog för en tid sedan en omplaceringshund som visat sig vara aggressiv mot andra hundar. Detta fick vi ingen upplysning om trots...
2
Svar
29
· Visningar
7 384
Senast: Miiikaela_
·
Hundhälsa *Japp, jag vet att jag stavade fel i titeln* Någon som har erfarenhet av Cartrophensprutor? Positiva som negativa är välkomna...
Svar
1
· Visningar
577
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Eller bara sen? Vi var på 12 veckors vacc. idag och bad då vetten känna om kulorna trillat ner men de hade dom inte. Läst runt lite...
2
Svar
26
· Visningar
11 652
Senast: Misiaczek
·
Hundhälsa Ni kanske har läst min tidigare tråd om min gammelman på snart 10 år, som helt plötsligt börjat skälla när han är ensam. Tidigare har...
Svar
13
· Visningar
1 774
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Har för mig att jag läst att någon skrivit att de har mat framme till hunden hela tiden. Funderar på för- och nackdelar med att ha maten...
2
Svar
27
· Visningar
3 964
Senast: Bison
·
Hundhälsa Min hund gör mig galen just nu... Han blev kemisk kastrerad för 5 veckor sedan och han har börjat gått bananas! Min gosiga lite...
Svar
8
· Visningar
1 351
Senast: SandraM
·
Hundhälsa Min hunds päls tovar sig nåt så fruktansvärt i armhålorna och jag blev idag rådd att använda "silikondroppar" för människor (finns ju i...
Svar
17
· Visningar
3 982
Senast: Seabaz
·
Hundhälsa Min hund är tämligen lättfödd och får inte så mycket av sitt färskfoder i skålen :crazy:, vilket förstås gör henne hungrig, vad har ni...
Svar
10
· Visningar
1 475
Hundhälsa Jag har en 16 år gammal hund, pigg som få, busar, hoppar och skuttar fortfarande, några kanske kommer ihåg videon jag la upp för några...
2
Svar
27
· Visningar
6 562
Senast: SiZo
·
Hundhälsa Ja finns det några allvarliga biverkningar och hur fort uppstår dom i så fall.
Svar
6
· Visningar
35 615
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Dressyrsnack nummer 18