Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hund: 9 år, tik, kastrat, pigg och i god form. Inkontinent sedan ett par år, har eskalerat senaste året. Historik: Vi började med...
Svar
14
· Visningar
2 645
Hundhälsa Hej! Undrar om det är någon här som har erfarenhet av sjukdomen EPI?
Svar
5
· Visningar
3 462
Hundhälsa Jaha, dagens idiotfraga: svansbrott (storsta sannolikhet, blir resa till vetten) 3-4 veckor gammalt. inte lakt, hunden har ont...
2 3
Svar
42
· Visningar
11 076
Senast: Bewildered
·
Hundhälsa Min ena hund har pötsligt slutat äta helt och jag fattar inte varför. Han är normalt väldigt gluppsk, äter upp all mat i ett nafs. Har...
Svar
4
· Visningar
13 382
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Vad tycker ni man ska göra när klon är lite kluven? Jag har varit med om att klon har brutit sig och vi fick ta bort den och låta en ny...
Svar
1
· Visningar
2 268
·
Hundhälsa Min hund har haft stora problem med sina trampdynor som har vart hårda som stenar och han har haft mycket ont. Med flertalet...
2 3
Svar
40
· Visningar
17 248
Senast: SandraM
·
Hundhälsa Jag har en tik på lite över 2år. Hon är rättså smal men inte underviktig utan ser normalviktig ut fast man känner ryggraden rättså...
Svar
7
· Visningar
1 140
Hundhälsa Hej! Jag har en lagotto och min mamma har en japansk spets. De två hundarna umgås mycket. Vi låter min lagotto (Bella) vara hemma hos...
Svar
10
· Visningar
1 711
Senast: squarepants
·
Hundhälsa Vad har ni att säga om hundfodret Applaws? Den jag har tittat på har kyckling som första ingrediens och den är på 67%. Jag har...
Svar
5
· Visningar
1 632
Senast: SandraM
·
Hundhälsa Jag brukar inte hetsa upp mig i första taget men nu tycker jag min unga hund har ätit dåligt ett bra tag. Det började för en eller två...
Svar
7
· Visningar
2 124
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Har fått Kefavet för pyoderm på läpparna. Men hon kräks upp medicinen som var blandad i uppblött foder inom en timme. Kan jag ge Cytotec...
Svar
2
· Visningar
1 159
Senast: russinbulle
·
Hundhälsa Nu blir jag snart tokig. Min hund har fått Royal Canin i princip hela sitt liv. Jag har bytt mellan sorterna, men alltid RC. Han får...
Svar
3
· Visningar
1 126
·
Hundhälsa Jag får nu börja smörja in min herre då solen börjar bli starkare och starkare. Men hur ska jag skydda honom runt ögonen?? Jag kan ju...
Svar
7
· Visningar
1 154
·
Hundhälsa Min 10 veckor gamla valp har skadat tassen och såret ska nu skyddas från smuts och väta tills stygnen tas om 10 dgr. Utanför vårt hus...
Svar
7
· Visningar
6 700
Senast: blizz
·
Hundhälsa Jag har en blandras på 3år. Hon har haft problem med sår/skorpor på öronkanterna sen en tid tillbaka. Vi var hos veterinären för någon...
Svar
12
· Visningar
1 445
Hundhälsa Funderar på om lillhunden är sjuk, i förrgår efter han hade varit ute i hundgården en stor del av dagen kom han in och spydde grönt...
Svar
7
· Visningar
1 081
·
Hundhälsa Min sexmånaders jaktlabbe hetsåt en gummisnodd, i storlek så att man kan trä den kring handleden, ca fem mm bred. Jag hann knappt blinka...
Svar
6
· Visningar
5 807
Senast: blizz
·
Hundhälsa Det har varit en hel del 'recalls' av hundmat har i USA pa sista tiden. Jag vet inte riktigt vilken mat da Mandy bara far Orijen och den...
Svar
0
· Visningar
1 341
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa vad göra med en hund som får panikångest där det är mycket folk?
Svar
4
· Visningar
1 025
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Upptäckte idag att min whippet har en knöl på ena frambenet. Den är väldigt mjuk och känns som att den innehåller vätska (känns alltså...
Svar
7
· Visningar
3 844
Senast: Misiaczek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka