Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Idag blev min hund trampad av hästen när vi var ute och red. Det var ingen fara, yttre tån på ena bakbenet blev klämd, men veterinären...
Svar
17
· Visningar
2 125
Senast: Migo
·
Hundhälsa Har problem med min unghund som blir lös i magen. Provat acana, standardt och nu canidae all life stages. Tror jag den heter. Och han...
Svar
17
· Visningar
3 676
Senast: hjarterdam
·
Hundhälsa Jag ska avmaska valpen och såg att jag hade kvar avmaskningsmedel som inte har gått ut enligt förpackningen men den är öppnad. Är det...
Svar
2
· Visningar
680
Senast: igbest
·
Hundhälsa Idag när vi kom hem från affären möttes vi av en mycket stressad staffetjej. Hon är normalt sett ovanligt lugn för rasen men idag...
Svar
7
· Visningar
2 490
Senast: Shark
·
Hundhälsa hej! hur gammal är/blev den äldsta golden retrivern? skulle vilja veta.., min blev 16 år tacksam för svar
Svar
1
· Visningar
1 741
Senast: Viveka
·
Hundhälsa Ailu igen. Såg tidigare idag han han är röd/blodig runt en av de bakre tänderna. Han är ju fem månader nu så han ska ju tappa tänder och...
Svar
3
· Visningar
961
Senast: Jenka
·
Hundhälsa En facebookbekant (djurrättsaktivist) tycker att Skansen-Jonas uttalande är förkastligt i följande artikel...
2 3
Svar
55
· Visningar
7 365
Senast: russinbulle
·
Hundhälsa Ska ut och resa igen.. och ska ta med min dvärgpinscher tik. Men har hundar lätt för att anpassa sig till värme? Då ja kommer åka i juni...
Svar
8
· Visningar
1 474
Senast: Smurfoff
·
Hundhälsa Min tvååriga hund har fått en liten utväxt på örat. Googlat runt lite och ser att det finns något som kallas hudtagg/skintag, är det...
Svar
4
· Visningar
5 193
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa http://www.musch.se/produkter/musch-barf-produkter Jag hade inte hört talas om det här tidigare tills nyligen då en bekant talade sig...
Svar
15
· Visningar
3 531
Senast: rahl
·
Hundhälsa Ja vad är bäst att göra? :crazy: Ziva äter för tillfället på Profine Light och hon är fin i hull och päls bortsett från att hon har...
Svar
2
· Visningar
755
Hundhälsa en tik på 3,5 år som aldrig tidigare varit skendräktig eller påverkad efter löpen. slutade löpa för typ en månad sen, och denna gången...
Svar
7
· Visningar
5 973
Senast: Lazy Lady
·
Hundhälsa Funderar lite på att skaffa en hundvalp för första gången. Efter hur lång tid kan man börja lämna dom själva hemma? Hur lång tid...
2
Svar
27
· Visningar
27 950
Senast: Sandra78
·
Hundhälsa Sover era hundar samtidigt som er eller måste ni gå ut och rasta dom någon gång under natten? Vid vilka tider brukar ni vara ute och...
2
Svar
27
· Visningar
8 284
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Har precis fått röntgenresultatet för höft- och armbågsröntgen och det visar sig att min amstaff har HD C. Hade lite planer på att...
Svar
2
· Visningar
1 983
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Ja, mina kunskaper i hundens anatomi är lite skrämmande... Men, min tik har en liten (ca 3 mm i diameter) röd bula strax bredvid...
Svar
4
· Visningar
2 611
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Nån som har erfarenhet o kunskap hur prognosen och rehaben ser ut efteråt?Hur promenaderna ser ut o vad dom gör på rehaben
Svar
8
· Visningar
1 762
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Jag vaccinerade min hund mot lepto i februari har jag för mig... Skulle ha en spruta till 4 veckor efter men då ble de ändrade planer ...
Svar
6
· Visningar
1 440
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Vet inte om det här är en "ge mig tips-tråd" eller bara en skriva-av-mig-tråd. Min lilla tik fick något slags anfall i början på...
Svar
8
· Visningar
2 593
Senast: martha
·
Hundhälsa Vår hund fick Medrol på recept, 4mg. Dvärgschnauzer 5 år gammal, 9,3 kg. Två första veckorna 2,5 tabletter/dag, två nästföljande...
Svar
3
· Visningar
4 774

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka