Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Vad har man för rättigheter? Som ni säkert minns blev Boss i princip utdömd för snart en månad sedan. Enligt undersökande veterinär...
2
Svar
28
· Visningar
6 327
Senast: Migo
·
Hundhälsa Verkar som att mina byrackor fått någon slags ohyra eller utslag, helt ny grej för mig när det gäller hund så jag är lite frågande...
Svar
8
· Visningar
5 657
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Har ni kastrerat era hanhundar? Hur blev resultatet, lugna, biverkningar? När brukar de kastreras? Skulle ni rekommendera det om man...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 534
Senast: Bewildered
·
Hundhälsa Tog en fästing igår på min hund, den satt vid ljumsken/ insida lår. Hon ville inte alls att jag skulle röra stället där fästingen satt...
Svar
3
· Visningar
13 872
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Vad och hur mycket äter era valpar? Vad är det för ras och vad väger de?
2
Svar
20
· Visningar
10 326
Hundhälsa Första hunden har käkat svamp, har jag läst. Veterinärer är knappast svampexperter, GIC kan mycket men de svarar bara på kontorstid...
Svar
5
· Visningar
992
Senast: Kivina
·
Hundhälsa Hej! Är nyfiken på hundar med problembeteenden - pågående, avklarade, på gång? Har själv en som poletten trillade ner på ganska nyligen...
Svar
0
· Visningar
710
Senast: Idur
·
Hundhälsa Tycker min valp på fyra månader har börjat bli ganska vild och busig. Brukar dom lugna ner sig eller bli ännu vildare med åldern? När...
2
Svar
20
· Visningar
7 676
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Jag har en 4 månaders valp och brukar bara rasta honom lite på tomten och göra lite lekar övningar inomhus. Vad gör ni med era och hur...
Svar
8
· Visningar
3 772
Senast: Jenka
·
Hundhälsa I morse fanns en räv i vår carport! Innan jag hann fatta det hade våra hundar varit framme vid den och skällde och hoppade runt den. Om...
Svar
2
· Visningar
819
Senast: Raja
·
Hundhälsa Har en bordercollie som idag är 4 månader och gillar honom väldigt mycket. Han har gener att få lite smalare ansikte och längre nos...
Svar
3
· Visningar
1 055
Hundhälsa Funderar och velar. Hur ska jag hjälpa min ack så tjockpälsade vovve i sommar? Han har ju rejält med underhull och det märks redan att...
Svar
4
· Visningar
893
Senast: Pia
·
Hundhälsa Idag har det varit en underbar dag, sol och varmt. Tyvärr njuter inte mina bullmastiffer av värmen på samma sätt. De dricker för dåligt...
Svar
17
· Visningar
1 711
Senast: Blueberry
·
Svar
12
· Visningar
1 486
Senast: fryckan
·
Hundhälsa Z ligger på sjukhus, han har blivit ormbiten. När jag kom hem från jobbet var hans huvud som en fotboll så det måste ha hänt någon gång...
Svar
5
· Visningar
1 681
Senast: Stollan
·
Hundhälsa Min hund sederades idag för fjärde gången i sitt liv. Hon somnar alltid djupt men uppvaknandet har alltid varit "enligt standard". Även...
2
Svar
20
· Visningar
31 287
Senast: RubinNovak
·
Hundhälsa Hej Ja som ni kanske vet så har Våran hund redan som valp 6 månader fått svimngsanfall och nu i tisdags fick han ett anfall mitt...
Svar
9
· Visningar
1 467
Senast: annie_cool
·
Hundhälsa Hej! Min underbara vovva, kh-collie, är så fruktansvärt skendräktig! Hon har varit skendräktig varje gång efter löp, efter höglöpet är...
Svar
14
· Visningar
3 304
Senast: Poni_Tail
·
Hundhälsa Tik, blandras, snart 6 år. Börjat varva ner på ålderns höst men har varit väldigt aktiv som yngre. För ca 3 veckor sedan reste hon sig...
Svar
12
· Visningar
4 028
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa Hej! Min hund har nyss gjort en patella operation och veterinären sa att omslaget som satt över stygnen när jag hämtade henne kunde tas...
Svar
5
· Visningar
3 422

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka