Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min blandraskille är 1 år och fyra månader. Han är mycket aktiv och vi är ute minst 3 timmar varje dag. Han får Nordic frysta färsmat en...
Svar
4
· Visningar
831
Hundhälsa Min 1.5 år gamla Västgötaspets gick omkull i högsta fart igår och fick en blodutgjutning i bröstkorgen. Han är röntgad u.a men har...
Svar
14
· Visningar
15 623
Hundhälsa Ena hunden har myggbett och den andra nåt jag gissar på är bromsbett. Vad kan man göra dels för att förebygga, men också lindra...
Svar
3
· Visningar
2 122
Hundhälsa Som nybörjare på tikars första löp så undrar jag hur väl dom visar det? Min lilla är 6 månader drygt nu så börjar ju närma sig tid...
Svar
19
· Visningar
19 175
Senast: Saybia
·
Hundhälsa Hej! Igår operera min hund sin spottkörtel pga den va inflammerad. u idag rinner de ut brunt saliv på den sidan han är opererad på...
Svar
1
· Visningar
3 029
Senast: Lokkur
·
Hundhälsa Min hund har alltid fått mycket tandsten, har vart hos tandläkaren 2 ggr tidigare då hon sövts för att ta bort tandsten och dra ut...
Svar
14
· Visningar
8 363
Senast: MikaTela
·
Hundhälsa Hur jobbar man för att hunden ska bli säkrare socialt bland båda nytt folk och platser?
2
Svar
25
· Visningar
7 171
Senast: Blueberry
·
Hundhälsa Fått höra ett par gånger nu att Ailu motioneras/aktiveras för lite. Bakgrund 6 månader (strax) Bröt benet då han var 3,5 månader. Hade...
Svar
6
· Visningar
1 168
Senast: Yrja
·
Hundhälsa Hej! Jag är nybliven valpägare sedan i onsdags, alltså den 12 juni. Min 8 veckors blandraspojk är helt underbar, men jag har ett par...
Svar
2
· Visningar
1 935
Senast: valpen
·
Hundhälsa Min gamla tik som snart blir 11 år är pigg och glad som om hon vore unghund. Det senaste året kan jag dock se ett samband vid i två...
Svar
6
· Visningar
9 240
Senast: sommarvind
·
Hundhälsa Jag har blivit mer och mer sugen på att göra en längre vandring med mina två hundar, lederna jag funderar på är antingen 50km eller...
2
Svar
20
· Visningar
7 320
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Som pricken över iet har lilla hunddamen gått och blivit skendräktig. Har talat med veterinär och vi ska inte åtgärda medicinskt i...
Svar
9
· Visningar
1 025
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Jag har en spetskorsning med päls i stil med en Isländsk Fårhund ungefär, dvs inte långhårig á la Collie men med mängder av underull...
2 3
Svar
40
· Visningar
18 621
Hundhälsa Har du något träningsschema veckovis/månadsvis till din hund? Eller har du annat sätt att bestämma vad "dagens" träning blir. Har tänkt...
Svar
7
· Visningar
1 474
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Har för 1½ år sedan tagit över en dvärgpincher som de förra ägarna inte klarade av längre.( har förstått att dem trott bara för att han...
Svar
4
· Visningar
992
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Hej! Har följt hund här inne men inte varit så aktiv. Som ni kanske vet har jag köpt en blandrashund av värsta sort och tycker inte att...
14 15 16
Svar
303
· Visningar
25 687
Senast: Mynta2
·
Hundhälsa Då jag har kommit hela fem sidor in i min nyaste hundsport så är det som hittills stått ut mest är insändaren om att låta valparna vara...
Svar
11
· Visningar
4 097
Senast: Pigan
·
Hundhälsa Någon som har någon erfarenhet, av något slag ??.. Allt började såhär: I julas åkte vi in till veterinären pga att jag tyckte hunden...
Svar
11
· Visningar
5 514
Hundhälsa MSM/organiskt svavel påstås ju vara bra, bl.a. för musklernas återhämtning genom att det förbättrar cirkulations- och...
2
Svar
26
· Visningar
25 428
Hundhälsa Usch nu har min dvärgpudel blivit dålig här i eftermiddag. Har haft kontakt med skara djursjukhus vid två tillfällen i eftermiddag...
Svar
6
· Visningar
1 868
Senast: Sockerbit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka