Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min hund har väldigt känslig mage, får ofta diarré och ibland även kräkningar. Han är undersökt av vet. och inga fel hittas, nästa steg...
2
Svar
34
· Visningar
25 610
Senast: Tjôta
·
Hundhälsa Har förstått att de flesta röntgar sina hundar när hunden är ungefär ett år gammal. Om man inte haft möjlighet att röntga då, är det...
Svar
14
· Visningar
5 294
Senast: Gnist
·
Hundhälsa Är det okej att ge till hund? Vi har köpt ett halvt lamm styckat och klart och fick med kokben till buljong. Kan vi ge dem som...
Svar
8
· Visningar
14 589
Senast: Migo
·
Hundhälsa Ber om ursäkt om det finns såna här trådar, har prövat söka men inte hittat några. Jag har en golden retriever på 18 mån som förra...
Svar
2
· Visningar
1 428
Senast: fryckan
·
Hundhälsa Hej Våran hund våger ca:27 kg och det är mera en vad idealvikten ligger på 25 kg tror jag om jag inte minns rätt så nu behöver vi hjälp...
2
Svar
25
· Visningar
4 722
Senast: annie_cool
·
F
Hundhälsa 8 år och en aningens stel efter vila. Även efter viss rörelse, tex om vi gått milen i motionsspåret eller tiken har sprungit fritt i...
Svar
12
· Visningar
1 886
Senast: Fan of Bill
·
Hundhälsa Har en lite frallatik som är ganska svår att få i mat, så funderar nu lite på å börja med nån form av färskfoder då alla jag pratat med...
Svar
19
· Visningar
1 674
Senast: Bison
·
Hundhälsa Jag har en aktiv Dansk svensk gårdshund som är 2 år. Jag undrar hur mycket jag kan motionera honom? Hur märker man om hunden får för...
Svar
2
· Visningar
816
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Ramlade över detta foder och undrar om någon erfaren har lite vettiga åsikter om ingredienserna från/om det? Dem har ju information om...
Svar
18
· Visningar
3 184
Senast: nilie
·
Hundhälsa Jag och sambon har starka funderingar på att kastrera vår 5½åriga tik. Pengarna har inte funnits tidigare och eftersom vi ändå inte vill...
Svar
3
· Visningar
809
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Var ute. På gården och lekte med ailu. höll en leksak som han hoppade efter. Halkade och föll omkull. Tjut och skrik och nu håller han...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
19 395
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Våra hundar har ätit Eukanubas Naturally Wild (med fisk) i över ett år, under det året har Billy inte haft en endaste liten böld mellan...
Svar
3
· Visningar
2 236
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Min ettåriga schäfertik är lite svullen och "svampig" på sin vänstra läpp. Det är väldigt lite och frågan är om jag ens hade sett det om...
Svar
2
· Visningar
1 533
Senast: Arwyn
·
Hundhälsa Jag köpte min första hundvalp för några dagar sedan, han är 12 veckor och väldigt trygg, självständig och modig för sin ålder. När...
Svar
11
· Visningar
2 216
Senast: Is
·
Hundhälsa Köpte en 12veckors valp för knappt en vecka sedan. Märkte en morgon att det "klickar" ibland när han andas i strupen eller näsan. Har ni...
Svar
3
· Visningar
2 114
Senast: skuggi
·
Hundhälsa Min flat som blir nio nu i början av hösten, har de senaste månaderna inte varit sig lik. Dragit sig undan lite, varit lite "deppig" och...
Svar
14
· Visningar
2 250
Senast: Ravishing
·
Hundhälsa För två veckor sedan lämnade vi in grabben på veterinärkliniken, hämtade hem en vinglig och trött pojk några timmar senare. Resten av...
Svar
4
· Visningar
1 254
Senast: Domino_s
·
Hundhälsa Jackie, ETT 1,5 år har börjat bete sig skumt.Hon löpte för två månader sen, allt ok, och nu.......i måndag natt började vakandet. Hon...
Svar
14
· Visningar
11 517
Senast: Harbor
·
Hundhälsa Min boxertik har småblödit till och från ett par veckor nu. Vid en första kontroll uteslöts i princip livmoderinflammation och vet...
Svar
11
· Visningar
9 451
Senast: russinbulle
·
Hundhälsa Jag hittade en död råtta liggandes på en gräsmatta i vårt bostadsområde och kontaktade vår hyresvärd (verkade dumt att den ligger framme...
Svar
8
· Visningar
2 500
Senast: Corminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka