Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Varning för att inlägget förmodligen kommer att bli rörigt. Hunden ifråga har varit dålig lite drygt det senaste dygnet. Han kräks...
Svar
8
· Visningar
1 197
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Ja jag är så kluven. Mina kära hund är inte pigg och har varit vinglig sedan två veckor tillbaks. Vi har besökt veterinär som inte kunde...
Svar
7
· Visningar
3 852
Hundhälsa Någon som vet vart man kan hitta en lista på vilka hundsjukdomar som är anmälningspliktiga? Inte jordbruksverkets text om epizootlagen...
Svar
2
· Visningar
1 229
Senast: falukorw
·
Hundhälsa Ailu har börjat äta enorma mängder grus och sten. En del säger njursjukdom, andra säger vitaminbrist, några säger hungrig, några säger...
Svar
4
· Visningar
1 098
Senast: Migo
·
Hundhälsa Diffusa smärtsymptom och liten instabilitet i knäleden visade sig vara artros i varenda led i båda bak. Förhoppningsvis går det att...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 211
Senast: CurlySue
·
Hundhälsa Stoja är nu 6 månader gammal och fortfarande inte rumsren. Jag vet inte riktigt vad jag vill med den här tråden. Jag vet vad jag kommer...
Svar
6
· Visningar
1 073
Senast: Domino_s
·
Hundhälsa Som rubriken lyder, hur tänker ni kring fästingar inför den stundande sommaren? Jag bor i fästingrikt område och är såklart orolig för...
2 3
Svar
57
· Visningar
8 593
Senast: skuggi
·
Hundhälsa Om jag vill ha ett foder med kyckling som första ingrediens hur hittar jag det på enklast sätt, måste jag sitta och kolla varje foder...
2 3
Svar
46
· Visningar
11 773
Senast: bollen__
·
Hundhälsa Jag var inne på apoteket idag för att köpa ett fästinghalsband åt min hund. Vi bor i ett fästingrikt område och har hittills alltid...
Svar
3
· Visningar
3 482
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Har bekymmer med mina röda hundars tidigare svarta klor. De blir vitare och vitare (var snyggt randiga ett tag :) ), kvaliteten är...
Svar
4
· Visningar
6 591
Senast: Laa
·
Hundhälsa Nu är min Bullterrier hane på 17 månader halt igen.... Han var halt under flera månader, sedan hittade vi orsaken till det vilket var en...
2 3
Svar
57
· Visningar
7 289
Senast: michber
·
Hundhälsa En liten ovetenskaplig undersökning bland verklighetens bukehundar. Ni som har änglahundar, hur gamla blev era hundar innan de dog...
2 3
Svar
53
· Visningar
11 224
Senast: Alfakrulls
·
Hundhälsa Vi har precis (för en knapp vecka sedan) parat vår tik för första gången och jag frågar nu er som är vana uppfödare eller veterinärer...
Svar
7
· Visningar
7 849
Senast: Laa
·
Hundhälsa Rubriken är något missvisande, men jag kom inte på något bättre. Ni får väl läsa vidare. OBS!! Jag vet att ni inte kan ta detta...
Svar
11
· Visningar
5 982
Senast: skuggi
·
Hundhälsa Hej! Min hund (min bebis) har, enligt mig själv och min sambo, börjat uppträda väldigt konstigt. Jag har vanligtvis världens coolaste...
Svar
8
· Visningar
1 292
Senast: ch791022
·
Hundhälsa Jag behöver hjälp, har aldrig haft en gammal hund. Hon har nu blivit 12-år och jag känner inte igen henne. Hon var på senior kontroll...
Svar
2
· Visningar
996
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Min hund opererades på lucia med TTA-teknik då korsbandet gått av, och sedan dess har allt gått bra. Röntgen gjordes för två månader...
Svar
3
· Visningar
4 401
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Min älskade lilla rottis tjej har fått juvertumörer, hon opererades i förra veckan och jag fick provsvaret från patologen rätt snabbt...
Svar
2
· Visningar
3 466
Hundhälsa Hej! Jag tänkte att ni kanske kunde ge mig lite tips och råd här. Jag har en halvåret gammal goldenhanne som är osäker och rädd av sig...
Svar
11
· Visningar
2 255
Senast: Shark
·
Hundhälsa Hur normalt är det att en hane är extremt påstridig trots en totalt ointresserad tik.. Tiken i fråga höglöper men är ung och har blivit...
Svar
6
· Visningar
1 174
Senast: Domino_s
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka