Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa När Wahidah var 9 månader gammal fick hon en sträckning i ett bakben. En sträckning som efter mycket om och men verkade ha blivit bra...
2 3
Svar
54
· Visningar
11 200
Senast: squarepants
·
Hundhälsa Nu har äntligen killen visat intresse för färskfodret :laugh: Så nu har vi kört det några dagar men det är något jag undrar över...
Svar
9
· Visningar
8 585
Senast: Ravishing
·
Hundhälsa Har en tik på 9 år som för ca 4 veckor sen började kissa inne. Tog henne till vet. där det konstaterades UVI. Fick antibiotika men det...
Svar
4
· Visningar
4 309
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Ivan har brutit sig in i en påse med nötter och russin. :crazy: Jag har provat med salt, men han kräks inte. Det har fungerat förut...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
28 161
Senast: hastflicka
·
Svar
0
· Visningar
590
Senast: blizz
·
Hundhälsa Tips på torrfoder med lågt fett/protein men samtidigt bra innehåll utan massa spannmål och skit. Är det light varianten man ska kika...
Svar
4
· Visningar
809
Hundhälsa Vill bara slänga ut en liten varning för Lick Treat, som de bl a sålde på Stora Hund i Älvsjö. En belöning som ser ut som en deodorant i...
2
Svar
36
· Visningar
11 747
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Funderar på att testa ett färskfoder till vovve. Jag skulle vilja testa Bravo vilt men vad jag kan se finns inte det i Umeå. Tror inte...
Svar
18
· Visningar
1 584
Senast: Tink
·
Hundhälsa Min hund blev sjuk igår natt, vaknade av att han for runt och hade ont (vad jag förstod i magen). Så det va bara upp och ta på sig och...
2
Svar
22
· Visningar
4 720
Senast: Linnea F
·
Hundhälsa Har en bekant som varit till vet idag, och fått veta att deras hund har halsfluss. Dom fick pencillin till den. I familjen finns 3...
Svar
3
· Visningar
2 347
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Vår tjeja har varit dålig i helgen och kräkts. I lördags kom en strumpa upp och natten till måndagen så kom strumpa nr 2 upp. Hon...
Svar
5
· Visningar
1 402
Senast: supersara
·
Hundhälsa Jag var hos veterinären i morse med Ixi. Åkte in pga att fläckarna i ögonen har blivit större men även för att hon under helgen helt...
2
Svar
26
· Visningar
5 411
Senast: Grana
·
Hundhälsa Är det så eller kan de få inåtvända nysningar utan att det beror på något särskilt? Min vovve har vid tre tillfällen de senaste två...
Svar
11
· Visningar
15 075
Senast: movi
·
Hundhälsa Sexårig rottweilerhane, kastrerad sedan två års ålder ca. Igår hittade ägaren två stycken knölar på honom, en på armbågen och en på...
Svar
3
· Visningar
946
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Min mammas hund har visat sig ha diskbråck i första kotan innan svansen,hade även en stor inflamation där,så han låg på djursjukhuset...
2
Svar
21
· Visningar
34 265
Senast: hundmatte
·
Hundhälsa Min lillkille fick igår eftermiddag diarré, och som vanligt blir jag helt nojjig och tror att han ska dö.. Har plockat bort maten, gav...
Svar
2
· Visningar
728
Senast: falukorw
·
Hundhälsa Mina hundar har tidigare fått VoH, sen har leveranserna strulat enormt på sistone så jag var tvungen att köpa annan mat och köpte då...
Svar
13
· Visningar
3 815
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Har skaffat mig en till spinonetik <3 Lite otränad när hon kom. Kissade inne andra gången vi lämnade dom ensam hemma, tycker inte om...
Svar
5
· Visningar
1 731
Senast: Zuzzi
·
Hundhälsa Min lillemans nos har börjat bli rosa! Började fundera för ca två veckor sedan om så var fallet och tycker det har ökat sen dess...
Svar
8
· Visningar
5 966
Senast: Brandgul
·
Hundhälsa hej jag måste bara få skriva av mig lite. Igår var jag med om något jag aldrig vill uppleva igen. Jag var på väg till Uppsala med bilen...
Svar
9
· Visningar
6 673
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Förbereda hundar inför bebis?
  • Lugnande medel till hund.