Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min Gordon setter som jag bara hunnit ha i 2månader ligger inne på djursjukhuset efter en lång orolig dag. Jag åkte in med en hund som...
2
Svar
26
· Visningar
18 235
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Har ni gjort/tänker göra sådan på er hund? När? Vad brukar dom göra på en sådan kontroll? Vi tänkte göra en på våran hund, som...
Svar
7
· Visningar
1 759
Senast: lewellyn
·
Hundhälsa I morse så skällde han lite på grannkatten,fick efter det nån slags hosta som om han försöker få upp något,och han hostar tillslut upp...
2 3
Svar
51
· Visningar
8 089
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Har en liten tuffing hemma. Hon är 10,5 veckor. Så vi har haft henne 2,5 veckor nu. Och jag är så jä*la orolig för maten. Hon är...
2
Svar
26
· Visningar
3 677
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Kommer antagligen få ta bort min bästa vän på Torsdag,när jag fick beskedet så hamnade jag i nån slags chock och kan inte tänka på annat...
2
Svar
20
· Visningar
10 327
Senast: Lona
·
Hundhälsa Min sjumånaders labrador hostar. Han är utan hosta långa stunder, men sedan sätter det igång. Torr, ljudlig hosta och ibland kommer det...
Svar
12
· Visningar
12 075
Senast: Sissa
·
Hundhälsa http://www.dt.se/djurliv/1.5595389-gatuhundarna-valler-in :grin:
2 3
Svar
51
· Visningar
6 289
Senast: Lena_B
·
Hundhälsa Hunden är relativt nyopererad och bör hålla sig på mattan några veckor till. Hon klättrar redan på väggarna och både motion och matintag...
Svar
10
· Visningar
1 801
·
Hundhälsa Är det någon som ger sin hund gurkmeja? Och har du i så fall märkt någon skillnad? Jag gav hästen det, men hann aldrig se något...
Svar
9
· Visningar
1 218
Senast: SandraM
·
Hundhälsa Min ena tik har fått en blek fläck på nostryffeln i storlek 2mm i diameter. Hon är blåpigmenterad och fläcken är ljust gråblå. Kan det...
Svar
11
· Visningar
10 508
·
Hundhälsa Jag ska snart flytta och undrar om det finns några regler för hur stort en hund måste ha i en lägenhet? Hörde någonstans (tror det var...
2
Svar
36
· Visningar
16 935
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Jag är hundvakt åt en hund i ca fem veckor, när ägaren till hunden kommer hit med sin hund så informerar hon om att hennes hund är på...
2
Svar
24
· Visningar
3 951
Senast: Sockerbit
·
Hundhälsa hur tänker ni angående försäkring? bara liv värde och bekosta vet själv. eller bara vet vård och inte få något om hunden måste avlivas...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 009
Senast: bollen__
·
Hundhälsa Hej, Jag heter Mana och jag har en 8-månaders Staffordshire Bullterrier kille som behöver nya kompisar. Vi är nyinflyttade till...
Svar
2
· Visningar
731
Senast: Manaii
·
Hundhälsa Vovven skar upp trampdynan under dagens frisbee-kastning. Märkte ingenting på henne förrän jag upptäckte blodfläckar i sambons baksäte...
Svar
6
· Visningar
13 524
Senast: Viveka
·
Hundhälsa Jag behöver verkligen hjälp och tips angående min hund!:confused: Jag kan inte hitta någonstans på nätet där folk berättar om sina...
Svar
15
· Visningar
5 417
Senast: Satis
·
Hundhälsa Många försäkringsfrågor här nu och det verkar skilja väldigt mycket i pris beroende på ras och vilket bolag man har, kunde vara...
2
Svar
36
· Visningar
3 718
Senast: Viva
·
Hundhälsa Första tiken i min ägo därav frågorna. När brukar första löpet komma? Hur beter dom sig när dom löper? Blöder det alltid så det...
2
Svar
20
· Visningar
14 695
Senast: MM
·
Hundhälsa Behöver lite tips på högenergifoder (motsvarande ex RC 4300/4800) som finns i små säckar (max 5kg). Måste gå tillbaka till något mer...
2
Svar
20
· Visningar
2 628
Senast: Ainon
·
Hundhälsa Hej. Vill först säga att vi har pratat med veterinär och skulle avvakta till imorgon. Vår tik, 6.5 månad har ikväll börjat "kissa"...
Svar
5
· Visningar
868
Senast: SpeedyPalle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka