Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min tik fick ju som jag tidigare nämnt spondylosdiagnos i förra veckan. Ni med spondyloshundar, hur gör ni för att underlätta...
Svar
15
· Visningar
2 544
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa En av mina hundar (cockerhane på 8 år) har i kanske två dagar varit ovanligt trött och loj. Han brukar alltid vara så himla glad och...
Svar
3
· Visningar
6 601
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Efter att ha prövat oss igenom nästan alla färskfoder som finns utan framgång gör vi nu ett lite upphåll med det o försöker oss på att...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
10 584
Senast: fijja
·
Hundhälsa Ja det känns som att vi börjar bli stamkunder hos vet.. , det är alltid något som är fel på någon av hundarna :crazy: Igår var vi inne...
Svar
8
· Visningar
4 038
Senast: Meibla
·
Hundhälsa Som någon kanske minns så ville Nellie inte äta i slutet av dräktigheten. Inte så konstigt så här i efterhand, det var 10 valpar som...
Svar
15
· Visningar
2 397
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Min 7-åringa JR-hane har gått från att vara en typisk terrier till ett monster. När det ringer på dörren hemma, så skäller han..men...
2
Svar
33
· Visningar
6 627
Senast: _Viva_
·
Hundhälsa Efter att ha läst här på buke om att folk ger sina hundar råa frysta kycklingvingar som tugg gick jag och handlade idag och kom hem med...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
11 878
Senast: Is
·
Hundhälsa Vad har ni för erfarenheter av hanhundar som läcker urin? Vad har det varit för fel? Min lille som fyller 6 år i mars har börjat läcka...
2 3
Svar
41
· Visningar
34 366
Senast: SandraM
·
Hundhälsa Snabbt svar tack! Jag gav hundarna benen från en älgkalv nyss som en jägare var så vänlig och gav mig. Men dom flisar sig. Mallen...
Svar
12
· Visningar
1 848
Senast: Disen
·
Hundhälsa Mammas Engelska setter på 15mån är otroligt svår i maten:cry:. Han är mager som ett skrälle och har av veterinären fått träningsförbud...
Svar
19
· Visningar
2 862
Senast: Ela
·
Hundhälsa För ett tag sedan upptäckte vi att Ixi hade fått en liten knöl/bula på ryggen. Vet kontaktades som tyckte att vi skulle avvakta och se...
2
Svar
30
· Visningar
4 452
Senast: Meibla
·
Hundhälsa Någon annan som har eller känner till en hund som vägrar äta Taste of the wild? Jag har nu provat två olika sorter (den med lamm och...
Svar
13
· Visningar
1 526
Hundhälsa Intressant forskning: http://www.perjensen.se/Etologi/Fran_forskningsfronten/Poster/2013/2/5_Hundar_med_ADHD.html
2
Svar
30
· Visningar
3 763
Senast: Jadzia
·
Hundhälsa Ni som har tikar, använder ni tikskydd vid löp? Om ja, är det under hela löpet eller bara under delar av det? Upplever ni att hunden får...
2
Svar
33
· Visningar
10 044
·
Hundhälsa Vad är det första tecken ni sett på hundar som börjat få sämre syn?
2
Svar
32
· Visningar
12 036
·
Hundhälsa var hos vet. imorse med min dam och tömde analsäckarna. Det var i princip vara var som tömdes så hon är självklart satt på medicin och...
Svar
0
· Visningar
751
Hundhälsa Är det fler än jag som har en rottis (eller annan ras för den delen) som överhuvudtaget inte fäller? Inte ens när jag duschat honom...
Svar
4
· Visningar
1 500
Senast: Sandra78
·
Hundhälsa Det är drygt två månader sedan Dafne löpte och idag upptäckte jag att bulvan var röd och irriterad, samt att hon har klara flytningar...
Svar
18
· Visningar
16 234
Hundhälsa Min hunds andedräkt luktar ruttet.. Hur får man bort lukten? Har nyligen tagit tandsten hos veterinären, men hon har lite kvar längst...
2
Svar
20
· Visningar
7 889
Hundhälsa Min tik började ruska på huvudet igår kväll och vara störd av något i ena örat. Hörselgången är ren och fin, blekrosa och ingen smuts...
Svar
1
· Visningar
617
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix