Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag lägger tråden här på hund eftersom det var min hund det gällde men det gäller ju egentligen all djur. Och innan någon börjar yla om...
2
Svar
25
· Visningar
4 609
Senast: Disen
·
Hundhälsa Vänder ryggen till i två sekunder, då står dottern och smörjer in hunden med handkräm... Tror ni man måste bada bort det (vill helst...
Svar
9
· Visningar
2 378
Senast: Gimlan
·
Hundhälsa Vad ska man ge till en äldre labbe som börjar tunna ut? Ska man öka på med nån form att protein och i så fall vad? Eller ska han ha...
Svar
6
· Visningar
1 133
Senast: Lazy Lady
·
Hundhälsa Hej, Jag har en jack russell terrier tik på 6 månader som vägrar bli rumsren.. Jag har haft henne sedan hon var 8 veckor gammal...
Svar
16
· Visningar
5 273
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Igår fick vi åka akut till Strömsholm med vår älskade lilla hund. Det visade sig att han har ett mindre diskbråck :( Så nu blir det...
Svar
18
· Visningar
5 344
Senast: urkella
·
Hundhälsa Vad är skillnaden mellan nobivac och rabisin? Min hund vaccinerades med nobivac, fick en spruta för 4 månader sen. Ska nu på måndag ta...
Svar
17
· Visningar
2 167
Senast: Smurfoff
·
Hundhälsa Är det inte det ena så är det nåt annat... Vi har testat Incurin nu några månader mot inkontinens på Lokis, funkar inte särskilt...
Svar
15
· Visningar
15 781
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Var i veckan hos veterinären för tandstensborttagning, och läget var värre än vad jag trott:cry: Hon hade extremt mycket tandsten, alla...
Svar
19
· Visningar
6 687
Senast: jemeni
·
Hundhälsa En Fb-bekant har råkat ut för följande; "Orkar inte ta hela historien men efter att vi varit hos veterinären i fredags då vår Diva fick...
Svar
8
· Visningar
1 975
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Ja finns det? Har upptäckt att Fiffi är allergisk mot kycklikng och det finns i varenda foder jag kan komma på. Hon reagerar även på nöt.
Svar
9
· Visningar
1 331
Senast: Jenka
·
Hundhälsa En god vän till mig har av en annan corgiägare fått höra att hon absolut inte får ge valpfoder till sin Welsh Corgi Cardigan-valp. Nu är...
2
Svar
38
· Visningar
7 654
Senast: hjarterdam
·
Hundhälsa Är det någon som fått tonsillerna bortopererade på sin hund, som kan berätta lite hur det var efteråt? Försvann...
2 3
Svar
51
· Visningar
10 085
Senast: bollen__
·
Hundhälsa Ni som har kastrerade tikar tillsammans med fertil hane... Upplever ni att hanen visar extremt imtresse för tiken och att hon kan vara...
Svar
5
· Visningar
5 711
·
S
Hundhälsa Jag har många bekanta som har hund och dom blir alltid glada när jag kommer och hoppar på mig, hur gör jag för att få dom att sluta...
11 12 13
Svar
251
· Visningar
21 728
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Min gamle Lapske har tårna på framtassarna hoppat ur led på till och från i olika situationer under ca 3 års tid, han är idag 9 år. Det...
2
Svar
27
· Visningar
6 674
Senast: Disen
·
Hundhälsa Hej alla kloka! Som rubriken lyder så har min hund problem med torra trampdynor som spricker. Jag har provat flera olika salvor...
Svar
15
· Visningar
20 677
Senast: Sorelli
·
Hundhälsa En olycka kommer ju sällan ensam sägs det. 16 november fick min snart 8-åriga dobermannhane sitt första (såvitt vi vet iaf)...
Svar
19
· Visningar
4 916
·
Hundhälsa Hej! Min hund bröt en klo (sporren eller "tumklon" som jag säger) i söndags och fick klokapseln borttagen igår. Så pulpan är alltså...
Svar
8
· Visningar
21 639
Hundhälsa Vi fick lite oplanerat en 5-månaders hanvalp igår, och eftersom vi redan har en tik så kommer någon av dem att kastreras så småningom...
2
Svar
39
· Visningar
5 989
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Är helt förkrossad efter vår skogspromenad.. Klistrar in samma text som jag skrev på FB för att få så mycket tankar som möjligt. Var...
2
Svar
37
· Visningar
5 236
Senast: Blueberry
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård