Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min tik har en juvertumör som jag upptäckte i mitten av november. Bestämde mig direkt att INTE operera, hon har haft en del grejer...
Svar
10
· Visningar
6 643
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Gud vad tiden går sakta när man sitter och väntar på att få åka till veterinären. :( Jag håller på att oroa ihjäl mig för mitt hjärta...
Svar
8
· Visningar
1 087
Senast: Lazy Lady
·
Hundhälsa Jag hade tänkt byta till "Vom og hundemats" färskfoder. Men de finns ingen återförsäljare i staden jag bor... Går det att beställa på...
Svar
13
· Visningar
2 601
Senast: Luff
·
Hundhälsa Min hund bajsar (när han bajsar mycket) jättelånga spaghettiliknande korvar. Inte lika tunna som spaghetti då förstås, men det är en...
2
Svar
32
· Visningar
11 491
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Hej! Snälla hjälp mig med tips och tankar då mina egna har tagit slut - trots att inlägget är långt!! Förra året började min...
Svar
4
· Visningar
1 217
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Hunden är snart 11 år, vital för sin ålder. För 1,5 månad sedan började hon kissa blod på en halv dag, veterinär söktes upp samma dag...
2
Svar
24
· Visningar
6 956
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Min hund är nyligen utredd väldigt nogrannt för hälta fram, som vi trodde var ocd men det visade sig vara en gammal sträckning som satt...
2
Svar
21
· Visningar
8 960
·
Hundhälsa Hej! En liten fundering såhär på kvällen.. Det finns ju några raser där pälsen på nosen klipps bort. När denna klipps är det ju smärre...
Svar
2
· Visningar
828
Senast: Kaluna
·
Hundhälsa Jag behandlade min pinscherkille mot noskvalster igår, med Stronghold. Läste bipacksedeln noga, delvis för att jag själv är gravid med...
Svar
2
· Visningar
4 225
Senast: Zewz
·
Hundhälsa ja som rubriken lyder. Här behövs alla tips på olika motivations sett som ni kan komma på. Älgjakten har lidit mot sitt slut och vi har...
Svar
10
· Visningar
2 564
Senast: Is
·
Hundhälsa Jag och mina föräldrar står inför beslutet att låta ta bort vår 13 åriga tik. Jag har delat nästan halva mitt liv med denna hund. Det...
Svar
2
· Visningar
766
Senast: ASKAPLASKA
·
Hundhälsa Min unghund har nyst, haft droppande näsa (klart och lättflytande) och även några enstaka inåtvända nysningar de senaste dagarna. Det...
Svar
1
· Visningar
893
·
Hundhälsa Vad är era erfarenheter? Vi vet inte alls hur vi ska göra om det nu blir aktuellt. Ruben är väldigt, väldigt fäst vid Figge. När han...
Svar
12
· Visningar
8 788
Senast: Lager
·
Hundhälsa En spinoff på alla nyårstrådar som florerar.. Min sambo frågade en av våra grannar om deras hund var rädd för raketer. Svaret: "Vet...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 966
Senast: Amk
·
Hundhälsa Min 5-åriga tik fick troligtvis i sig någonting olämpligt i måndags. Idag är magen väldigt lös men den vet jag hur jag ska hantera. Mina...
Svar
3
· Visningar
840
Senast: Hoppelhase
·
Hundhälsa Gjorde en sk kemisk kastrering på min 3åriga hane i torsdags, nu undrar jag hur snabbt man kan märka ev. förändringar hos hunden? Att...
Svar
8
· Visningar
3 411
Senast: Grana
·
Hundhälsa Min lilla valp på snart 3 månader har de senaste börjat låta mysko, nästan som en groda. Hennes pappa låter likadant, men eftersom han i...
Svar
13
· Visningar
10 664
Senast: Blandrastik
·
Hundhälsa Senaste två dagarna har min valp på 3,5 månader börjat kissa otroligt mycket, ikväll har det verkligen varit helt galet! Under en...
Svar
5
· Visningar
1 012
Senast: JeayL
·
Hundhälsa Som rubriken lyder. Jag har en hund som är 'känslig' när det smäller och en som egentligen inte bryr sig. Vi förbereder oss genom att...
2
Svar
32
· Visningar
2 426
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Sitter här på nyårsafton och mår lite dåligt. Min hanhund kissar något otroligt mycket och jag vet inte vad han ska göra. Har lämnar...
Svar
4
· Visningar
5 001
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Selenbrist
  • Atletix