Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Ja nu har det blivit vinter med snö och kyla men vovven min är i det närmaste klädd i sommarpäls = nästintill naken... Lapphund som...
Svar
17
· Visningar
1 955
Senast: _Amazing_
·
Hundhälsa Har precis vant min schäferkille att bära klövjeväska, han älskar den och blir helt tokig när den kommer fram nu. Då vet han att han har...
Svar
4
· Visningar
1 911
Senast: Domino_s
·
Hundhälsa Min 6-månaders schäfer äter idag Royal Canin giant junior (giant då hon har ett par kullsyskon som växt lite fort). Det är inte mitt val...
2 3
Svar
48
· Visningar
13 348
Senast: Arwyn
·
Hundhälsa Nått är konstigt med henne, jag funderar på att ta henne till veterinären, men jag vet inte riktigt vad jag ska söka för. Funderar på...
2
Svar
30
· Visningar
12 471
Senast: Fragile
·
Hundhälsa Hejsan, Har varit en läsare ett tag nu men har valt att registrera mig då jag nu behöver lite hjälp! Jag har en liten go hundvalp...
2
Svar
20
· Visningar
1 880
Senast: Blandrastik
·
Hundhälsa När vi kastrerade vår omplaceringshane så har vi fått motsatt effekt av vad vissa verkar ha fått på sina hanhundar. Hunden har blivit...
Svar
13
· Visningar
5 718
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Om en hund har blivit avläst med exempelvis HD D eller HD C samt ED2, då antar jag att hunden inte är helt "frisk" i sina leder. Men om...
2
Svar
21
· Visningar
4 387
Senast: Bebben
·
Hundhälsa Hunden har en hel del klåda som är ganska rastypiskt. Jag har varit till vetrinären med honom för ca 14 dagar sen och fick schampo...
2
Svar
35
· Visningar
4 196
Hundhälsa Lokis har fått en konstig knuta på bara ett par dagar, skulle säga nästan 5 cm i diameter på övre delen av skulderbladet/armbågen. Hon...
Svar
12
· Visningar
4 153
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Ibland beter sig min Camaro väldigt märkligt på ett sätt som jag kopplar till hennes mentalitet, där det tyvärr finns vissa brister...
2
Svar
29
· Visningar
3 759
Senast: Disen
·
Hundhälsa En liten fråga till er alla, vad gör ni för träning i förebyggande syfte för era hundar? Anledningen till att jag frågar är pga att vi...
Svar
9
· Visningar
1 099
Senast: Och_Aye
·
Hundhälsa Idag fick valpen en tillsägelse hos dagmatte när han tydligen väckt och skrämt hennes schäfertik medans hon sov. :( Ett markerat...
2
Svar
27
· Visningar
5 853
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Idag köpte jag ett litet ben i hårdgummi åt Bentley, snart tre månader gammal. Tanken var att han skulle avstå från att förstöra...
Svar
10
· Visningar
1 784
Senast: BuenoBull
·
Hundhälsa Har en väninna som har en gammal hund. Hunden är så gott som döv, men hör enligt ägaren vissa ljud än. Hon undrar om någon har...
Svar
10
· Visningar
4 230
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Funderar på att ställa Fiffi nu i jul men undrar hur det fungerar med allergivovvar. Behöver man ha ett vetintyg på att det är...
Svar
19
· Visningar
1 954
Senast: Luff
·
Hundhälsa Min lilla Boston Terrier (snart 2 år) har plötsligt blivit väldigt osäker och rädd för män med mörka kläder. Inget har "hänt" men han...
Svar
2
· Visningar
1 108
Hundhälsa Är det någon som vet vad som kan orsaka sterilitet hos hanhundar? Det handlar om två helsyskon, den ena helt utan spermieproduktion och...
Svar
11
· Visningar
5 380
Senast: Migo
·
Hundhälsa Jag har en setter här hemma som kliar sig VÄLDIGT mkt! Mest är det halsen,öron och främre delen av magen/armbågen (även...
Svar
3
· Visningar
958
Hundhälsa Det har nu gått ungefär en vecka sen jag flyttade med mina hundar till ny lägenhet, som både innebär flytt från stort till litet hem och...
Svar
15
· Visningar
4 475
Senast: Misiaczek
·
Hundhälsa Min hund har sedan en tid tillbaka sett ut att ha problem med sina höfter när han leker med andra hundar. Nästan direkt börjar han...
Svar
3
· Visningar
1 452
Senast: Bewildered
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka