Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Valpen på 6 månader har nyligen fått en mörklila ring runt roten på en del av sina vita klor. Är det pulpan eller bör jag rådfråga...
Svar
5
· Visningar
1 531
Senast: Allevo
·
  • Låst
Hundhälsa Inser att det här passar bättre i egen tråd än i svenskt-torrfoder-tråden. Min fundering löd alltså: OM jag förstått rätt...
Svar
9
· Visningar
3 282
Hundhälsa Hej! Jag har en okastrerad hane på 5 år som jag älskar mer än något annat. Sedan han var ett har han haft en liten ovana, han gnagar...
Svar
6
· Visningar
1 332
Senast: Lazy Lady
·
Hundhälsa Har fått väldiga problem efter ett klobrott, På långfredagen åkte vi till vet.klinik pga av att Grand Danoisen hade en lång spricka i...
Svar
5
· Visningar
24 949
Senast: paradiset
·
Hundhälsa Vi upptäckte nyss att vår hund på tre år har fått små svullander/knölar i ansiktet. Han kliar inte och han reagerar inte när vi rör där...
Svar
5
· Visningar
7 607
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Var kan man köpa det? Har hört att vissa hundbutiker kan ta in torkat. Men i vilka butiker kan man köpa färskt/fryst? Konserverat kanske?
2
Svar
21
· Visningar
3 152
Hundhälsa Jag har gett min hund VoH i nästan 1 års tid (hon är 15 månader nu) har blanadat det med magnusson, alltså har gett henne magnusson om...
Svar
18
· Visningar
6 460
Senast: Rose
·
Hundhälsa Min chihuahua som är 2,4 år gammal har börjat kissat väldigt mycket idag. (Började idag på morgonen) Efter 45 min kissade hon på sig...
Svar
4
· Visningar
1 155
Hundhälsa Som många vet så tror jag på korrigering. jag brukar säga att en vattenflaska i kombination med godis kan ge superbra och snabba...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 382
Senast: Zartok
·
Hundhälsa Får hem min nya valp (modell liten hund) om 2 veckor och hon är verkligen en liten tuggis, hon tuggar på ALLT hemma hos uppfödarna...
Svar
2
· Visningar
825
Senast: Domino_s
·
Hundhälsa Suck! Har varit på djursjukhus med min hund för hans kliande öra och viss kläda på kroppen. Nu verkar allt som att det är foderallergi...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 551
Senast: Rose
·
Hundhälsa Jag har en tik som är drygt två år. Nu har hon inte löpt så många gånger än, men redan inför förra löpet noterade jag att hon har en...
Svar
7
· Visningar
3 978
Hundhälsa Hej Skulle vilja veta vad ni tycker/har för erfarenheter av bozita robur Har hört så olika :) Tacksam för svar :)
Svar
4
· Visningar
1 989
Hundhälsa Har idag varit in till veterinären med min 6 månader gamla unghund. I söndags råkade min sambo trampa han på tassen och på kvällen samma...
Svar
2
· Visningar
1 434
Senast: Misty_87
·
Hundhälsa Under senare tid så har vår hund verkat få ökad hunger. Jag säger verkat eftersom det inte är helt klart om det handlar om ökad hunger...
Svar
1
· Visningar
6 349
Senast: Lazy Lady
·
Hundhälsa En liten fråga angående kemisk kastrering Vi går i tankarna att sätta ett chip på vår labbe då han är totalt ohanterbar när en tik...
2
Svar
21
· Visningar
9 334
Senast: Pathmaker
·
Hundhälsa Min älskade vän börjar bli gammal. Hon är oförskämt pigg än så länge och därför bestämde jag mig för att filma henne lite på en...
Svar
18
· Visningar
2 138
Senast: SiZo
·
Hundhälsa Jag har lite funderingar angående min staffordshire bullterrier kille på 7 månader.. Han har börjat äta dåligt. Han är pigg och glad...
Svar
6
· Visningar
4 279
Hundhälsa jag har en amstaff hane som är 18 månader gammal. För ett par veckor sedan märkte vi här hemma, att hans framtassar var väldigt röda...
Svar
15
· Visningar
21 459
Hundhälsa Nu har äntligen de fyra uteboende fått en ordentlig lekpark! http://www.youtube.com/watch?v=ldNqfPwQH4I
Svar
2
· Visningar
684
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • FÅRtråden