Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Såg en dokumentär på kanal 2 idag om att man ger lugnande läkemedel till hundar som man tycker har mer eller mindre psykiska problem för...
2
Svar
23
· Visningar
3 267
Senast: Jadzia
·
Hundhälsa Där jag bodde innan är det en granne på övervåningen som har en Sankt Bernhard. Denna hund får gå ut max två ggr under ett dygn (24...
Svar
14
· Visningar
1 789
Senast: Mirre
·
Hundhälsa Min 6 månaders Samojed hane har med största sannolikhet skadat/dratt av korsbandet i bakbenet och nu undrar jag om det finns fler med...
Svar
12
· Visningar
1 903
Senast: Misiaczek
·
Hundhälsa Hejsan, Jag tänkte nu fråga alla smarta hundfolk här på buke om mitt dilemma.. Nu är det så att jag har köpt en 5 veckors gammal...
Svar
5
· Visningar
2 957
Senast: Viveka
·
Hundhälsa Klappade min lilla valp och kände något underligt på hans rygg, han har en seg knöl ca 2-3 cm bakom skulderbladen strax bredvid...
Svar
4
· Visningar
6 480
Hundhälsa Hej hej! Jag har en super go blandras tik hemma. (50% husky,25% rottweiler,25% amstaff) Hon har precis fyllt ett år och är verkligen...
Svar
5
· Visningar
4 531
Hundhälsa Jag tror att min hund har blivit förkyld! Hon nyser titt som tätt med 1-2 timmars mellanrum och det är inga små nysningar. Hon har varit...
Svar
4
· Visningar
3 094
Senast: Viveka
·
Hundhälsa Kan man ge flexijoint avsett för häst till hund? Jag har flexijoint från Equimins hemma. Vilken mängd kan man isf tänka sig till 13kg hund?
Svar
1
· Visningar
968
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Då vet vi att vår hund lider av förkalkning av ryggen. Inget som försäkring vill täcka så vi ska försöka få ihop pengar till rehab. Men...
Svar
16
· Visningar
1 568
Senast: rahl
·
Hundhälsa Tog ju mig an en omplacering i våras, en go hund på vissa sätt, men samtidigt FRUKTANSVÄRT jobbig. :crazy: Enligt uppgift skulle det...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
8 596
Senast: Maira
·
Hundhälsa Hej! Såg ingen liknande tråd om detta så nu tänkte jag be er erfarna hundägare till tjockpälsade hundar om råd. Jag har nyligen...
Svar
14
· Visningar
4 460
Senast: almitra
·
Hundhälsa Hunden (som de flesta av er vet) har en massa allergier, och vi har haft en del problem som försvann då vi började barfa. Trodde jag...
Svar
0
· Visningar
709
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa Hej! Förstår om ni börjar bli lite trötta på alla fodertrådar, men jag behöver hjälp.. :) Jag har en liten 4-årig blandrastik på ca...
Svar
5
· Visningar
850
Hundhälsa Min schäferhane började ju halta när han var 6 månader. Det röntgades och visade sig vara panosteit på rörbenen, alltså inte i lederna...
Svar
5
· Visningar
2 246
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Efter många om och men så startar jag denna tråd. Har väll kanske varit rädd för svaren jag kommer få,men jag måste få veta mer. Min...
Svar
10
· Visningar
9 986
Senast: Åsa A
·
Hundhälsa Min lilla Pinscher valp på lite mer än 5 månader har fått utslag/bett från halsen och nacken längs ryggen bak till svansen. I början var...
Svar
5
· Visningar
3 629
Senast: Zizzy
·
Hundhälsa Fick ett ganska dystert besked om våran "gubbe" i går,så nu blir det medicin,sen återbesök för att se hur läget ser ut om två månader...
Svar
6
· Visningar
5 677
Senast: linafina
·
Hundhälsa När går egentligen dolda fel försäkringen in? Har aldrig hört någon som använt sig av den, varken hos uppfödare eller valpköpare. Vad...
Svar
12
· Visningar
3 515
Senast: Shark
·
Hundhälsa Har en russkiytoy tjej och en schäfer, båda är dåliga på att bita på ben, dock skulle den lilla verkligen behöva det för tandhygienen...
2
Svar
32
· Visningar
4 784
Hundhälsa Ni som tränar era hundar, hur fodrar ni? Turbo får frukost kl 07:00 och middag ca 18:00. Vissa dagar, runt kl 11 är vi ute och cyklar...
Svar
2
· Visningar
1 083
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka