Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hur ofta bajsar era hundar? Och finns det nåt som säger hur ofta hundar ska TBajsa? Konstig fråga kanske men Jag har nämligen en tik...
2
Svar
25
· Visningar
16 571
Senast: Digbil
·
Hundhälsa Igår när vi hade kommit hem från semestern så hittade jag några "sår" på Ixis hals, och rakade rent för att kunna se lite bättre.. Hon...
Svar
2
· Visningar
1 220
Senast: Meibla
·
Hundhälsa Min lille Douglas (Kastrerad Shih tzu, 4år) började bli dålig i helgen. Han ville inte gå med ut och gå och han skrek ibland till om man...
2
Svar
22
· Visningar
3 982
Senast: *tove*
·
Hundhälsa Går och funderar över det här med "lagom hull". På en vuxen, frisk och aktiv hund - vad tycker du är lagom hull? Och hur tänker du med...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
9 080
Senast: MaRomer
·
Hundhälsa Hörde en mkt obscen (stavning?) grej idag. Nämlgen att färskt blod skulle vara bra för växande hundar? Vet att det kan vara nyttigt i...
Svar
9
· Visningar
2 280
Hundhälsa Ja, den diskussionen kom upp lite snabbt med en bekant häromdagen. Hen tyckte att alla hundar ska ha sällskap av andra hundar och...
2
Svar
23
· Visningar
4 232
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Gammelvovven fick i April (om jag inte minns tokigt) något slags krampanfall,vi var till veterinären dagen efter och allt såg bra ut,vi...
Svar
11
· Visningar
14 183
Senast: Fibusen
·
J
Hundhälsa Min hund har sedan 2-3 dagar tillbaka haltat på ena frambenet när han hoppar ner från sängen eller när han har legat still och sovit...
Svar
4
· Visningar
935
Senast: jappisen
·
Hundhälsa Hej! Tar det hela från början. Nån gång i september- oktober förra året började min och mammas 5 åriga goldentik se stel ut när hon...
Svar
5
· Visningar
3 638
Senast: saddi
·
Hundhälsa Har gogglat och fått upp på google att det är 125 dagar,men när jag går in på Agrias hemsida hittar jag inget,och jag har för mig att...
Svar
5
· Visningar
2 310
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Jag har fått en cykel :) Nu har jag då tänkt cykla med hundarna. Lillan, pomeranian får nöja sig med att åka cykelkorg medans det...
Svar
1
· Visningar
840
Senast: Hagstadius
·
Hundhälsa Jag har en tik som vid 9veckors besiktningen fick anmärkning på höger framben, hon fick på båda frambenen vid återbesiktning när hon var...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 587
Senast: Hagstadius
·
Hundhälsa Jag ska köpa ett Kolla masken då min ena har tunnat ur lite väl mycket trots att hon äter som en häst. Jag funderar dock på om jag även...
Svar
3
· Visningar
1 005
Senast: fijja
·
R
Hundhälsa Min hund har haft tonsillit i flera omgångar, minst en gång om året. I vissa fall har det behövts flera omgångar antibiotika för att hon...
Svar
18
· Visningar
4 728
Senast: vallhund
·
Hundhälsa För ca en vecka sedan fick jag hem en chihuahua korsningsvalp, Pyret,hon är 11v gammal. När jag hämtade hem henne fick jag med ett sk...
Svar
14
· Visningar
2 298
Senast: arabia
·
Hundhälsa Vet ringde och sa att vi ska smörja in dessa platser med Douxo Lindra Spray men jag är tveksam att det ska hjälpa mot det. Vi ska nog gå...
Svar
0
· Visningar
665
Senast: rahl
·
Hundhälsa Hur ofta klipper ni klorna på era hundar? hur gammal är hunden, ras? Hur ofta rekomenderas det att klippa? skämdes nästan lite igår...
2
Svar
24
· Visningar
26 941
Senast: Aslan
·
Hundhälsa Hej hopp! Med tanke på hur mycke folk som rör sig här tycker man att det borde finnas fler med allergiska hundar. Så här tänkte jag...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 012
Senast: Apollo
·
Hundhälsa Börjar nu undra hur mycket en hund kan bli drabbad av... Han har sedan innan Myasthenia gravis(muskelsjukdom som i hans fall satt sig...
Svar
9
· Visningar
6 071
Senast: ch791022
·
Hundhälsa Nu på morgonen hittade jag ett utslag på Billy, som inte var där igår. Eftersom det ser ut som det gör blev jag ganska orolig. Vad kan...
Svar
15
· Visningar
17 923
Senast: Calazirya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka