Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik Jag ska försöka sammanfatta denna historia kort. Den 16 februari 2008 bytte jag mitt 4-åriga d-ponny sto mot en 5-årig...
2
Svar
21
· Visningar
2 919
Senast: jenny82
·
Hästmänniskan Är det något med första hästen man tittar på inför ett hästköp? Blir man alltid fast och förälskad i den första hästen? Jag har bra...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 622
Senast: Pyrusan
·
Hästmänniskan Jag håller som några av er kanske vet på att sälja en häst. Döm om min förvåning, hästen är besiktad UA bortsett från kommentar om att...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 248
Senast: Bellini
·
Hästmänniskan ..finns den möjligheten? Jag har hittat en gård strax utanför där vi bor som jag är lite intresserad av. Där är på tok för mycket mark...
Svar
18
· Visningar
1 740
Senast: Armani__
·
Ekonomi & Juridik Jag har i alla år haft Agria eller Sveland till mina hästar, och varit nöjd och belåten med dem. Nu så 'nye' herrn var försäkrad i...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
7 231
X
Hästmänniskan Vi ska senare under hösten ha en spökkväll med ungdomssektionen i stallet, och vi hade tänkt att visa en skräckfilm och ha en spökrunda...
Svar
5
· Visningar
6 189
Gnägg Jess, welsh cob-korsning.
Svar
0
· Visningar
114
Senast: CCT
·
Gnägg mitt lilla varmblodssto, kallas Issy
Svar
0
· Visningar
92
Svar
0
· Visningar
79
Gnägg Fölungen har vuxit och blivit stor!
Svar
0
· Visningar
175
M
Ekonomi & Juridik Skriver med ett anonymt nick av olika anledningar. För några månader sedan lejde jag en firma att utträtta en del markarbeten hemma...
Svar
2
· Visningar
1 836
Senast: mollyrouge
·
H
Hästmänniskan Ngn gång i livet så får man som hästmänniska släppa taget om den man älskar... Det fick jag göra.. I augusti 2007 köpte jag ett...
2
Svar
36
· Visningar
3 997
Senast: Josefhine
·
V
Hästmänniskan Jag funderar på att sälja min pålle om rätt köpare dyker upp. Vad ska man tänka på? Att ha kontrakt är ju sj'lvklart, men vad kan ni...
Svar
9
· Visningar
1 049
Senast: Vindelkusken
·
Hästmänniskan Den 1 april gjuter vi golv i blivande stallet. Vad bör man tänka på? Vad ska jag ta hänsyn till? Alla tips mottages tacksamt! Är ju...
2
Svar
26
· Visningar
6 301
Senast: Elviramax
·
C
Hästmänniskan Skriver under anonymt nick..... Jag är seriöst trött på detta nu. Hur man än gör blir man nertryckt i skorna. Jag blir så ledsen och...
2
Svar
25
· Visningar
3 235
Senast: Kaffikakk
·
J
Hästmänniskan Hej alla bukefalister :) Nästa sommar tänkte jag och min kompis försöka hitta varsin ponny att ha över sommaren! Vi har lanställe i...
Svar
2
· Visningar
885
Ekonomi & Juridik Jag tycker det dyker upp hästbutiker "överallt", både fysiska butiker och de som bara bedriver näthandel. Men finns det verkligen...
Svar
9
· Visningar
2 117
P
Hästmänniskan Jag har efter mycket om och men bestämt mig för att ta hem en häst på foder, har varit iväg på lite provridningar och tillslut hittat...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 251
Senast: Camigween
·
Gnägg Dressyrvallack f-97
Svar
0
· Visningar
152