Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag håller som några av er kanske vet på att sälja en häst. Döm om min förvåning, hästen är besiktad UA bortsett från kommentar om att...
Hästmänniskan
..finns den möjligheten? Jag har hittat en gård strax utanför där vi bor som jag är lite intresserad av. Där är på tok för mycket mark...
Ekonomi & Juridik
Jag har i alla år haft Agria eller Sveland till mina hästar, och varit nöjd och belåten med dem.
Nu så 'nye' herrn var försäkrad i...
Hästmänniskan
Vi ska senare under hösten ha en spökkväll med ungdomssektionen i stallet, och vi hade tänkt att visa en skräckfilm och ha en spökrunda...
Ekonomi & Juridik
Skriver med ett anonymt nick av olika anledningar.
För några månader sedan lejde jag en firma att utträtta en del markarbeten hemma...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.