Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hur bär man sig åt rent praktiskt för att på bästa och enklaste sätt sanda en ridstig en par hundra meter lång, ca en helvmeter brett...
Svar
14
· Visningar
1 524
Senast: An1e
·
P
Hästmänniskan Många människor har genom tiderna upplevt en djup relation till sin häst. För bonden var hästen både redskap, arbetskamrat och...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
6 631
Senast: tahoi
·
K
Ekonomi & Juridik Tyvärr verkar de omöjligt att få tag på en advokat så här på en fredag eftermiddag så ni kanske kan hjälpa mig. I korthet problemet...
Svar
4
· Visningar
1 187
Senast: carinaso
·
Hästmänniskan Jag håller på att bygga om mitt lilla stall. Har rivit ut all inredning och lyft bjälkarna till 3 m (öppet upp i nock). Kommer att bygga...
Svar
2
· Visningar
1 504
Senast: Ulrika C
·
P
Hästmänniskan Moderator får gärna flytta om den ligger fel... Nu när det blivit höst och blötare ute har det börjat samla sig massa gråsuggor i...
Svar
3
· Visningar
1 038
Senast: malumbub
·
Gnägg Dali showar i paddock.
Svar
0
· Visningar
114
Senast: caaroow
·
Hästmänniskan Hm vet inte riktigt vart jag ska lägga den här tråden.. Är det någon som vet vad som händer med hästarna när djurskyddsmyndighetet...
Svar
2
· Visningar
1 523
Senast: flippe
·
S
Hästmänniskan Ja, hur gör ni för att ta er ur en psykologisk träningssvacka? Allt bara går bakåt, resultaten dalar o allt känns jobbigt o tungt?
2
Svar
30
· Visningar
2 178
Senast: Totola
·
M
Hästmänniskan Ska ta ut en elektriker som ska dra ny el och sätta belysning i stall o sadelkammare. Har två sjukboxar och en skötdel med...
Svar
5
· Visningar
1 293
Senast: medusa1
·
Hästmänniskan Har funderat lite pga av man hör så många som letar häst, men blir visade den ena "skithästen" efter den andra. Visst är det så att...
2
Svar
34
· Visningar
4 481
Senast: bambam
·
Hästmänniskan Vilka typer av lysrör/lampor är godkända i stall? Hur högt måste de sitta och vilken typ av skydd är godkänt/lämpligt att ha för?
Svar
1
· Visningar
839
Senast: Strajder
·
Svar
0
· Visningar
83
Senast: Skruttan
·
A
Ekonomi & Juridik Jag har en gammal C-ponny som jag för några år sedan började "hyra" ut till en familj som hade en pojke som nyss börjat rida...
Svar
4
· Visningar
1 135
Senast: Ann Elisabeth
·
Hästmänniskan Hela historian börjar med att jag ringde min granne för och fråga var man tänder luset om man skulle rida i paddocken och fick reda på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 567
Senast: Xoya
·
A
Hästmänniskan Känner mig iq-befriad som ställer denna fråga men jag hittar inte svar.. På mitt gröna kort står året som jag fick det inskrivet...
Svar
4
· Visningar
838
Senast: Ylva
·
L
Hästmänniskan Jag bor just nu i Colombias huvudstad Bogota och jag ar ledsen att saga det men har finns det gott om hastar som far illa pa gatorna...
Svar
6
· Visningar
1 271
Senast: MCP
·
Hästmänniskan Hur går man tillväga för att sanda sina hagar? Tänker framförallt på att ha 2 hagar till vintertid med sand/ grus. Måste man...
Svar
3
· Visningar
1 837
Senast: Moffsan
·
L
Ekonomi & Juridik Jag ska lämna min häst för inridning och utbildning till en privatperson. Vilken typ av kontrakt ska vi skriva? Hittar inget som...
Svar
11
· Visningar
4 233
Senast: CiderGirl
·
P
Hästmänniskan Nu försöker jag igen....saken är den att min vänninas ex har stulit papprena på ett vblsto,skickat in det och blivit reg ägare!!!!Så här...
Svar
18
· Visningar
2 021
Senast: Gnist
·
H
Hästmänniskan Ni som har gummimatta- är ni nöjda med resultatet? en av mina hästar får liggsår i boxen trots mkt spån och jag vill inte ha bädd...
Svar
4
· Visningar
1 282
Senast: Behati
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama