Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
97
Senast: Tindrus
·
  • Låst
Hästmänniskan Vilka hästauktioner i Sverige känner ni till? ( plats och datum/månad) Känner ni till någon i europa, och hur letar man annars rätt...
Svar
13
· Visningar
5 481
Hästmänniskan Hur skulle ni inreda ett stall som är 7,2 x 9,6m med minst 2 boxar, sadelkammare och foderkammare Lägg gärna in ritningar
Svar
1
· Visningar
814
E
Ekonomi & Juridik Kollat på Kommunals hemsida på minimilöner, där står som följer: Stallpersonal Ridhus och Travtränare 31/3-2008 16 år....12 510...
Svar
9
· Visningar
1 346
Senast: _eeky_
·
J
Ekonomi & Juridik Ni som är "små" hyresvärdar, dvs har eget litet stall och bara hyr ut en box eller två - känner ni som jag att det är jobbigt att...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
7 290
Senast: Tramptass
·
S
Hästmänniskan snälla, jag är helt usel på matte:o kan nån förklara för mig hur många hektar en yta på 1600meter i omkrets har? och gärna 1150meter...
Svar
6
· Visningar
16 657
Senast: sjoberga
·
F
Anläggning Ngn här som renoverat en hästgård? Är lite nyfiken på tid, kostnad osv. Funderar på att renovera vår gamla föräldragård (finns redan...
Svar
9
· Visningar
5 277
Senast: Frajda
·
Hästmänniskan vet inte om jag lägger denna rätt men flytta den i så fall... jag skulle gärna vilja höra från er som äger eller hyr HÄSTgård...
2 3
Svar
56
· Visningar
10 538
Senast: Gullan86
·
F
Anläggning Sitter här i sommarvärmen och funderar över hösten :grin: Ni som fodrar hö ute i hagen på Hösten/vintern, hur har ni löst det? Vår hage...
2
Svar
35
· Visningar
8 841
Senast: Rebecka83
·
Hästmänniskan Har fixat till en hage nu i veckan. Och nu så ska aggregatet ses över. Hur jordar man på bästa sätt? Hur många spett behövs tex? Finns...
2 3
Svar
40
· Visningar
7 669
Gnägg Miss Quincy Copy Cat
Svar
0
· Visningar
141
Senast: Tasoom
·
Gnägg Cherokee Tasoom & Miss Quincy Copy Cat
Svar
0
· Visningar
142
Senast: Tasoom
·
C
Hästmänniskan Nu ska jag skaffa en delfodervärd. Min stora fråga är hur mycket man kan ta betalt? Delfodervärden kommer till en början att få rida...
Svar
11
· Visningar
1 495
Senast: flummtokan
·
C
Hästmänniskan Värna varandra vid vägen. Motion till kommun och riksdag. Förslag är att alla sport, fritid och kulturanläggningar kommunala och...
2
Svar
23
· Visningar
2 124
Senast: CarinaMargret
·
Hästmänniskan Hej! Är inte inne så ofta, men hoppas på er hjälp. (och att det ligger i rätt forum) Varningsmärket, "Varning för ridande" är det...
2
Svar
21
· Visningar
7 216
Senast: lis1e
·
I
Hästmänniskan Vet att det här är en av de trådar som klassas till onödiga, och som antagligen kommer att läsas av några få och sedan glömmas bort. Ni...
Svar
19
· Visningar
1 920
Senast: issikka
·
Hästmänniskan Ja, som rubriken säger; Varför knatar stallritningarna på i det gamla vanliga utförandet, dvs fyrkantigt/avlångt.. Det är först de...
2
Svar
24
· Visningar
2 682
Hästmänniskan Jag ska bygga 4 boxar, sadelkammare, foderförråd, spolspilta(extra utgång till gödselstack) på ca 7*14( det kan diffa på en halvmeter...
Svar
5
· Visningar
1 476
Senast: zzz
·
F
Hästmänniskan Har inga erfarenheter alls av grus som underlag i paddock, är det vanligt?? Hur fungerar det? Vilka för/nackdelar har det? Jmf med t...
Svar
10
· Visningar
4 303
Senast: Fitness
·
Hästmänniskan Sitter och ritar på ett stall, äntligen, nu är det placerat i ett område som kräver lite traditionell stil så just detta stallet kommer...
Svar
13
· Visningar
5 100
Senast: Trine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Atletix