Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Om en sadelutprovare/equiterapeut/liknande tar en viss summa per mil utöver själva behandlingskostnaden, ska detta stå med på kvittot...
Svar
2
· Visningar
1 094
Senast: Strajder
·
G
Hästmänniskan Jag har varit och tittat på en häst som är klinikbesiktigad i juni utan anmärkning. Skulle ni göra en ny besiktning nu, funderar på att...
Svar
7
· Visningar
1 069
Senast: boccia
·
Hästmänniskan Vilket stall skulle ni föredra av följande: 1. Ridhus, utebanor, hopptränare på plats (tränar inte så mycket hoppning men ibland)...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 161
Senast: Totola
·
Hästmänniskan Antar det är jordbruksverket men vart fasen hittar jag info? Jag är liksom blind och sämst på att hitta rätt fakta typ... Vad är det som...
Svar
8
· Visningar
3 960
9
Hästmänniskan (Moderatorn får gärna flytta tråden om den ligger på fel plats) Ja, som rubriken lyder; vad har ni för erfarenheter av att flytta...
Svar
14
· Visningar
1 828
Senast: kimsan
·
Svar
0
· Visningar
104
Senast: Syrran!
·
Svar
0
· Visningar
150
·
Gnägg Wille och Argoz busar -08
Svar
0
· Visningar
135
·
N
Ekonomi & Juridik Ok, just nu vill jag strypa vår djurskyddsinspektör med mina bara händer. Jag har ringt henne i torsdags om att en fånghäst i närheten...
2
Svar
28
· Visningar
3 101
Hästmänniskan Fantastiskt! Jag skickade in pappren december 2005, och nu, idag juli 2008 har avin om min ponnys pass anlänt till min brevlåda. Jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 866
Hästmänniskan Kanske en konstig fråga, men får man lägga hästgödsel i ett gammalt lösdriftstall med god ventilation? Alltså i under tak? :confused:
Svar
6
· Visningar
1 806
Senast: Gervin
·
Anläggning *Vad kostar erat ridhuskort? *Privat eller ridskola? *Ridhusscema,finns det gott om tider eller är det få tider man får rida på?
2
Svar
24
· Visningar
2 751
Senast: Jezzie
·
Hästmänniskan Har sökt på skatteverkets hemsida men hittar inget svar..kanske någon här är insatt? Ett bidrag kan komma att utbetalas till vår...
Svar
7
· Visningar
1 230
F
Anläggning Har planer på att flytta ut på landet. Jag har två hästar som jag har på lösdrift nu.. Och dom skulle jag vilja ta med mig. Hur mycket...
Svar
8
· Visningar
1 481
Senast: a1agnlju
·
Ekonomi & Juridik Suck, nu behöver jag hjälp med ett problem jag har med försäkringen på mitt föl... Börjar från början.. Har ett sto på foder som av...
Svar
15
· Visningar
1 860
Senast: mik
·
T
Hästmänniskan Är spekulant på en jättetrevlig 2,5 åring. Har allt jag söker i en häst både gångarter, utstrålning och ett underbart temprament. Letat...
2
Svar
39
· Visningar
5 290
Senast: Pad
·
Gnägg Träning på typhinder
Svar
0
· Visningar
163