Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Om man vill skriva in prövotid i ett köpekontrakt och vilka villkor som gäller under den, går det att göra på ett vanligt köpekontrakt...
Hästmänniskan
Hade en diskusion på jobbet idag om vilka sporter som var de farligast. Och ja, ridsporten ligger i topp det är ju ingen nyhet. Så jag...
Ekonomi & Juridik
hur gör man med hästens försäkring när man byter ägare? Säger jag upp försäkringen och nye ägaren ordnar ny? Eller skriver man bara över...
Ekonomi & Juridik
Och hur ser eran ekonomi ut? Hur mycket pengar måste man egentligen ha för att ha råd med häst i exp-vis stockholm? Nu menar jag inte i...
Hästmänniskan
Jag sålde min förra häst till Finland för några år sedan och vill nu gärna leta reda på honom igen. Så är det någon som vet om det finns...
Hästmänniskan
Vad har ni för erfarenheter kring att låna ut era hästar på foder? Jag har nu kommit fram till att det trots allt inte är det bästa att...
Hästnyheter Ja jag håller med. Med väl planerad jakt, kanske statlig sådan, utförd av experter där man skjuter precis rätt individer, och kanske ser...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.