Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Ja då gjorde jag ett nytt försök att låna ut mitt sto till en fodervärd. Vi skrev ordentliga papper (fodervärds avtal från Hööks) med i...
Ekonomi & Juridik
Jag är inne på att äntligen köpa mig en egen häst.
Men jag undrar vad för kostnader som kommer till per månad/år?
Vad betalar ni?
Vad...
Ekonomi & Juridik
Har hyrt en häst som jag eventullt får köpa efter uthyrningstiden är slut. Men hon är t-märkt för spatt. Hur skulle ni göra? Vad finns...
Hästmänniskan
Uppfödaren till min ena häst har erbjudit mig två nya, vara jag har möjlighet att ta emot en.
Det är två helsyskon, ston födda -97 resp...
Ekonomi & Juridik
Mín ponny skadade sig i somras och veterinären var till oss vid 5 tillfällen. Sluträkningen blev 7000:- jag får 1300:- från försäkringen...
Hästmänniskan
Är det någon som provat?
Mockade i helgen med den goda ambitionen att inte använda det högerhänta greppet, och då jag gick genom hagen...
Hästmänniskan
Vad finns det för alternativ till att sälja sin häst. Jag vill inte sälja henne då jag aldrig kommer att hitta en häst som älskar mig så...
Ekonomi & Juridik
Ska inom kort bygga stall på vår jordbruksfastighet.
Stallet skall användas till mina två avelston.
Förhoppningsvis så får jag ett-två...
Ekonomi & Juridik
Ska sälja min häst idag,och jag kommer få nästan full betalning,resten kommer att sättas in den 25/9,så frågan är hur jag ska göra med...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.