Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

H
Ekonomi & Juridik Min dotter kan bli halvfodervärd till en shetlandsponny. Den är inte inriden, skolad, men ridbar. Hästen är åtta år. Hon ska vara där...
2
Svar
23
· Visningar
2 964
Senast: Niniz
·
Svar
0
· Visningar
113
Senast: fio
·
Svar
0
· Visningar
90
Senast: fio
·
L
Hästmänniskan Var finns det sådana? Jag skulle gärna vilja lära lite mer om hovvård samt lära att slå i tappskor. Har hört att det finns kurser i...
Svar
4
· Visningar
1 019
Senast: Mynta2
·
L
Hästmänniskan Hejsan Till helgen kommer en entrepenörfirma hit för att börja anlägga vår ridbana. Marken är riktig lergjord. Mått: 22,5*33 meter...
Svar
16
· Visningar
1 895
Senast: hästig
·
Ekonomi & Juridik Hur har ni gjort vid skrivning av kontrakt? Jag ska ev. köpa en ny häst, eller, jag ska det om den går igenom bes. på fredag. Vi vill...
Svar
4
· Visningar
919
Senast: starcraft
·
Z
Hästmänniskan Finns de något dåligt utbud i hästvärlden? Tycker du att de finns dålig tillgång på nåt speciellt? Hur är de me hovslagare...
2
Svar
27
· Visningar
2 425
K
Ekonomi & Juridik Jag vet inte riktigt vart jag ska lägga in denna tråden så flytta den om den ligger fel. Jag har en liten undran ang. fodervärdsavtal...
Svar
7
· Visningar
1 528
Senast: Miaa
·
A
Hästmänniskan I de senare numren av Ridsport har det ju varit artiklar om stallanställningar, lönevillkor - svart vs vitt jobb samt inte minst...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 500
Senast: _eeky_
·
S
Hästmänniskan Surfade runt lite på hästannonser och vad får jag se, min medryttare har satt ut annons om att hon söker medryttar häst! Hon har ridit...
2 3
Svar
57
· Visningar
8 128
Senast: swing
·
B
Hästmänniskan Hejsan! Nu avslöjar jag min identitet förvisso men vill gärna lägga ut länken iallafall. Naturligtvis konsulterade jag vet, vilket...
Svar
14
· Visningar
2 030
Hästmänniskan Hejsan! Har precis varit ute och stänglat en ny hage åt djuren igår, men vi har funderat på att göra öppning från den gamla in i den...
Svar
2
· Visningar
756
Senast: Mynta2
·
H
Hästmänniskan Om jag nu minns rätt är väl momsen 6 % på lektioner vad är då momsen för en urmockad box? borde inte den gå under samma moms som...
Svar
1
· Visningar
796
Senast: Strajder
·
Gnägg Reining pållen lär sig att lyfta på fötterna för bommar, och det är inte frivilligt
Svar
0
· Visningar
107
Senast: lillbeka
·
Svar
0
· Visningar
102
·
Svar
0
· Visningar
89
·
Hästmänniskan Jag antar att jag inte är den enda. Detta kanske inte är det största problemet man kan ha som ryttare men det blir ibland påtagligt...
Svar
11
· Visningar
2 173
Senast: Sockertoppen
·
T
Ekonomi & Juridik Hej! Jag har kikat på stallplatser och hittat ett ställe som jag gillar....:laugh: Men dom tar en s.k. enhetshyra, alltså allt...
Svar
18
· Visningar
1 809
Senast: plymen
·
M
Hästmänniskan Behöver svar från alla duktiga hästmänniskor därute :confused: Jag ska köpa ny häst och letar just nu för fullt och det är ju en...
Svar
5
· Visningar
1 178
B
Hästmänniskan Vintern är på kommande, även om man kanske inte känner sig så sugen på det eller inte!! Sitter bara och spånar lite frammåt i tiden...
Svar
3
· Visningar
1 310
Senast: Strajder
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama