Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

C
Hästmänniskan Det har en lång tid varit så att vi har haft möjligthet att köpa en häst, men det har aldrig funnits plats på något stall. Men nu är det...
Svar
7
· Visningar
1 232
Senast: Question
·
H
Hästmänniskan Någon som vet med säkerhet vad som gäller. Har man hästen uppbunden i sprilta, får man ha som boxdörr bakom att stänga till med?
Svar
8
· Visningar
1 306
Hästmänniskan Där jag står så har stallägaren byggt ett ridhus efter mycket tjat från oss inhyrda. Men han valde iaf att ha paddex som underlag för...
2
Svar
23
· Visningar
4 890
Senast: axel
·
Gnägg Liston och Kristin på kvalitén i kumla.
Svar
0
· Visningar
154
Senast: Elinkan
·
E
Ekonomi & Juridik Tjolahopp! Köpte två stycken pållar förra helgen, en kallblodstravardam 11år och en vblvalack 9år. Har hört att man ska registrera...
Svar
7
· Visningar
2 497
Senast: eternalsunshine
·
Hästmänniskan Har idag två stall med två boxar i varje... Det funkade jättebra, tills i våras då jag fick avliva ena hästen. Så nu står jag alltså...
Svar
17
· Visningar
2 534
Senast: Gullan86
·
S
Hästmänniskan ska till australien ett år nu, och sedan vill jag inte vara ifrån mina hästar så länge igen! har pratat lite om att åka till norge för...
Svar
3
· Visningar
1 013
Senast: Nethril
·
Ekonomi & Juridik :)Ska ev få en häst som är helt frisk och sund, men som förra ägare plocka bort försäkringen på när han slutade tävla. :( Det var...
Svar
9
· Visningar
1 354
Senast: strenua
·
R
Hästmänniskan Jag är 18 år, har levt med pälsdjur i hela mitt liv och har hållit på med hästar i över halva mitt liv. Min förra häst lämnade mig i...
2
Svar
26
· Visningar
2 488
Senast: ch791022
·
Hästmänniskan Jag har fått sådan enorm kläda på armar, hals och bröst, vet snart inte vart jag ska ta vägen. Det började i söndags och jag har nu i...
Svar
15
· Visningar
4 381
B
Anläggning Vill så gärna kunna duscha av hästen med annat än iskallt vatten utomhus. Vi har ingen golvbrunn i stallet och dessoutom är jag rädd att...
Svar
15
· Visningar
3 615
Senast: jemeni
·
Hästmänniskan Efter en olycka har jag ridförbud till april nästa år. Jag har redan planerat in en hel del snedsteg redan nu i höst men det blir ingen...
Svar
5
· Visningar
1 094
Senast: MaryMary
·
Ekonomi & Juridik Hejsan Ni som läser ridsport har säkert läst debatten om en medryttare ska betala för att få rida. Jag själv är en aktiv...
2
Svar
22
· Visningar
2 472
Hästmänniskan För ett år sedan lånade jag ut min unghäst på foder och för ev. senare köp. Fodervärden började lite smått med inridning och fortsatte...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 124
Senast: lakrits
·
T
Hästmänniskan Hej, jag har ett problem.. Det är så att vi har ett stall på gården hos mamma, ett enkelt stall med 3 boxar. vi har 4 hästar, men...
Svar
4
· Visningar
857
Senast: torpsgordon
·
Hästmänniskan Och då är det förmodligen inte meningen att jag ska ha häst heller kanske. Först kunde jga inte rida för jag hade ingen passande...
Svar
4
· Visningar
1 499
Senast: Cizma
·
Hästmänniskan :DJag undrar om någon gått denna utbildning på mittuniversitet hittar den inte där men jag vet att den finns eller har funnits. vill...
Svar
6
· Visningar
1 161
Senast: Mooch
·
Hästmänniskan Köpte en gård för snart tre år sedan. Där har vi en stor hövall som behöver göras något åt. Mängden smörblommor är överväldigande...
Svar
13
· Visningar
4 618
Senast: Equi
·
Hästmänniskan Driver ett projekt som syftar till att bygga upp ett nätverk mellan etablerade och potentiella företagare inom hästnäringen samt...
Svar
2
· Visningar
625
Senast: anni0301
·
Hästmänniskan Detta är ännu en i raden av alla medryttarrelaterade trådar, jag vet, men jag tycker inte att min fråga passade i någon av de andra...
Svar
11
· Visningar
1 248
Senast: Elina8
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama