Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hejsan! Jag har en boxplats till uthyrning i mitt stall och jag har allt som ingår i hyran förutom mockning. I veckan ringde en...
Svar
16
· Visningar
2 928
Senast: Taz
·
Ekonomi & Juridik Jag har köpt en ny häst och den kom hem till mig för en månad sen. Släppte ut den i en egen hage brevid dom andra hästarna och tog sen...
Svar
15
· Visningar
2 349
Senast: jenny82
·
Hästmänniskan Det är såhär att jag har klantat mig rätt rejält denna gången. Vi ska flytta min lilla foderhäst till ett annat stall.Han är en shettis...
Svar
3
· Visningar
1 068
Senast: RosaBananen
·
Hästmänniskan hur stor skillnad i pris tycker ni det blir om man jämför: alt. 1: enbart kallhyra (box i stall med bra luft, stora hagar, valbart om...
Svar
4
· Visningar
985
Senast: Dandylinn
·
Svar
0
· Visningar
105
Senast: wagram
·
Svar
0
· Visningar
123
Senast: nettizen
·
Gnägg Idag åkte Solhalle vidare. Hoppas han kommer att ha det bra!
Svar
0
· Visningar
133
·
Gnägg Här är Wagge. Dagen då han blev min.
Svar
0
· Visningar
118
·
Gnägg Här är mina gamla hästar en sommar för ett par år sedan. Ser härligt ut!
Svar
0
· Visningar
83
·
Gnägg Här är Cilla som rider Bönan och jag som sitter på snowracern. Det var kul! (Förr förra vintern)
Svar
0
· Visningar
129
·
Gnägg Första gången syrran och jag red ut med Wagge och Princen tillsammans.
Svar
0
· Visningar
101
·
J
Hästmänniskan Nu är det så att jag måste lämna bort min älskade kille på foder tills jag gått ut skolan pga att det är mkt studier.. Vad är det jag...
Svar
1
· Visningar
755
Senast: Mmajk
·
Hästmänniskan Jag och min sambo ska nu antagligen köpa vår drömgård som vi har hyrt i ett år. Huset är underbart och ladugården gjorde vi iordning en...
Svar
3
· Visningar
3 204
Senast: hasseklas
·
Hästmänniskan På vår ridskola pågår diskussioner att införa viktgränser, och tydligen är de gängse normerna att man inte får väga över 90 kg. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 672
Hästmänniskan När det gäller resetid ? Har just nu ca 1 timmes restid dörr till dörr men flyttar snart och inser att det kommer bli minst 1½ timmes...
Svar
5
· Visningar
812
Senast: tindra
·
L
Ekonomi & Juridik Ligger den här tråden fel så hoppas ja att någon snäll moderator skulle vilja flytta den. Har ett avställt, obestiktat (men skattat...
Svar
8
· Visningar
1 238
Senast: Lillknoddas
·
Hästmänniskan De senaste 2-3 åren har vi haft problem med att höet möglar/blir dammigt :devil:. Beror väl antagligen på de milda vintrarna. Tänkte...
2
Svar
20
· Visningar
2 665
Hästmänniskan Vad bör stå med i ett sådant?
Svar
3
· Visningar
1 132
Senast: tinissen
·
Hästmänniskan Har köpt ny tvättmaskin och tumlare att ha i stallet, vad är rimligt att ta för att använda detta? Vad betalar ni som har tillgång till...
2
Svar
23
· Visningar
1 970
Senast: Tajger
·
Hästmänniskan Har ett par haktar åker som tidigare enbart använts till att ta hö på, i år har åkrarna efter höskörden varit hägnad och använts som...
Svar
5
· Visningar
1 105
Senast: Tacitus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Dressyrsnack 17