Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Jag har köpt en ny häst och den kom hem till mig för en månad sen. Släppte ut den i en egen hage brevid dom andra hästarna och tog sen...
Hästmänniskan
Det är såhär att jag har klantat mig rätt rejält denna gången.
Vi ska flytta min lilla foderhäst till ett annat stall.Han är en shettis...
Hästmänniskan
Jag och min sambo ska nu antagligen köpa vår drömgård som vi har hyrt i ett år. Huset är underbart och ladugården gjorde vi iordning en...
Ekonomi & Juridik
Ligger den här tråden fel så hoppas ja att någon snäll moderator skulle vilja flytta den.
Har ett avställt, obestiktat (men skattat...
Hästmänniskan
Har köpt ny tvättmaskin och tumlare att ha i stallet, vad är rimligt att ta för att använda detta? Vad betalar ni som har tillgång till...
Hundträning En annan sak vi gjorde var att åka till något ställe där det var mycket folk. Vi körde till en park som hade parkering nära. Då blev det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.