Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Jag undrar vad som gäller vid handpenning vid köp av häst,
det är så att det har varit en massa strul mellan mig och ägaren till min...
Hästmänniskan
Jag och min sambo ska antagligen köpa vår drömgård. Ladugården är i dåligt skick, sne på ena änden av ladugården och lite rutten längst...
Ekonomi & Juridik
Jag fick hem min nya pålle idag (super fin förresten :laugh: ) och han har inga som helst papper, jag har köpt honom från en här i...
Hästmänniskan
Vi har en liten diskussion i stallet om hur mycket värme och luftgenomströmning som behövs, hur hästar påverkas av drag osv. Nu har jag...
Ekonomi & Juridik
I dagsläget kommer en tjej och rider min häst 1 gång/vecka. Hon mockar och fixar mat också. Nu skulle hon vilja rida 1 gång till/vecka...
Ekonomi & Juridik
Nu har jag hamnat i en liten besvärlig situation.. Har möjligheten att få en häst. Ett 6-årigt halvblod med bra stam (bl.a. Pilot-blod)...
Hästmänniskan
Oh herregud, nu vet jag snart inte vad jag ska ta mig till! Det känns som om jag helt tappat lusten - borde jag kämpa eller är det lika...
Ekonomi & Juridik
Om uppbindning:
Får man binda upp hästen, tillfälligt, i ett utrymme (ex. stallgång) med för låg takhöjd? T.ex. när hästen ska göras...
Ekonomi & Juridik
Bakgrund: Jag har en häst som för tillfället är "oförklarigt halt" och som just nu går på "sista chansen". Alternativ behandling är på...
Hundträning En annan sak vi gjorde var att åka till något ställe där det var mycket folk. Vi körde till en park som hade parkering nära. Då blev det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.