Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Kloka bukefalister, har ni något råd att dela med er av? Jag har en häst, en häst som definitivt har gett mig många sömnlösa nätter...
2
Svar
27
· Visningar
2 652
Senast: Nenii
·
Hästmänniskan -hur går det till? -ekonomiskt ansvar? -hur många medlemmar måste man ha för att få ansluta sig till svenska ridsportsförbundet? -kan...
Svar
2
· Visningar
1 130
Senast: Anna_
·
A
Hästmänniskan Hej. Jag har en ponny som jag årsmätte vid 6 års ålder. 130,0 cm, alltså maxad B. Intyget är giltligt i 2 år. i Janunari har det...
Svar
5
· Visningar
1 038
Senast: _amanda_
·
Ekonomi & Juridik Är i hästköpartankar igen....(får svar om lånet i nästa vecka) Läser annonser mest hela tiden och har kommit fram till att jag kan få...
Svar
17
· Visningar
1 348
Senast: juni_cool
·
Hästmänniskan Ja, hur är det nu? Varför ska man jorda? Är det lag? Och hur kan det ev uppstå krypströmmar om man inte har vatenkoppar och inte ens har...
Svar
17
· Visningar
11 527
D
Hästmänniskan Vart nånstans kan man läsa om ev. regler som gäller vid uthyrning av boxar, dvs inackorderingsverksamhet? Krävs det något godkännande...
Svar
1
· Visningar
922
Senast: Masse
·
P
Hästmänniskan Skulle vilja veta om min häst har veterinärbesiktigats någon gång tidigare under sitt liv, går det att få fram om man kontaktar den...
Svar
3
· Visningar
1 052
Senast: ancan
·
Gnägg Mitt ute på prärien i North Dakota är Spotted Reesy en av de viktiga länkarna i arbetet med att bevara en av USAs hotade vildhästraser...
Svar
0
· Visningar
98
Senast: Sylvatica
·
Gnägg Wiking F: 1999 E: Willibald 828 U: Land Mädchen Skimmel 170 cm hög Utb: LA/LA EU: Landrat
Svar
0
· Visningar
85
Senast: Lillis69
·
Anläggning Jag tycker det verkar som om det blir allt vanligare med nattbelysning i stall. Jag förstår inte varför? Kan någon förklara?
2 3
Svar
50
· Visningar
10 236
Senast: Lazio
·
Hästmänniskan Tittar på olika modeller av s.k. utestall; oisolerade byggnader som i övrigt är precis som ett vanligt stall. Pegasus har en modell och...
Svar
7
· Visningar
2 941
Senast: Miaa
·
I
Ekonomi & Juridik Jag har min häst (islänning) på en lösdrift med 10 andra ponnyer i varierande storlek. Vi ska precis flytta till ett stall som ligger...
Svar
14
· Visningar
1 548
Senast: Invinciblestables
·
J
Hästmänniskan Hejsan, Undrar om någon här använder denna i sitt stall och fått det godkänt? Har boken bygga stall står det att minsta...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
17 686
Senast: pastejja
·
Hästmänniskan Jag skulle vilja ha någon slags boxgrind eller boxgardin eller liknande som man kan stänga för när någon häst står i stallgången utanför...
Svar
3
· Visningar
1 397
Senast: Nixatrix
·
J
Hästmänniskan Hej! Jag har vart o tittat på ett New Forest sto två gånger och gillar henne gättemycket:D Problemet är hon går inte rent i vänster...
Svar
12
· Visningar
1 521
Senast: Leteng
·
Q
Hästmänniskan Hej! För att göra det hela kort....och enkelt... Jag har lösdrift hemma! Med foderrum, uppvärmd sadelkammare, elvattenkopp...
2
Svar
29
· Visningar
2 247
Senast: Question
·
Hästmänniskan hejsan. Jag ska nu skicka in alla papprena till Sv ang min häst pass. Jag köpte honom nyligen och fick därmed alla hand handlingar...
Svar
2
· Visningar
811
M
Hästmänniskan Hej! Vi har funderat på att bygga ut vårt "garage" till ett mindre stall och nu skulle jag behöva svar på en del frågor, eftersom varken...
Svar
2
· Visningar
1 022
Senast: Lella
·
Hästmänniskan Vi tänkte göra en liten lösdrift på gården nu i vinter till våra två föl och ev en åring. Vad gäller eg? Vi hade tänkt att öppna...
Svar
10
· Visningar
2 190
Senast: rubytoo
·
Hästmänniskan Jag har många olika frågor men lägger allt i ett inlägg ändå:p Jag funderar på att skaffa häst eller iaf prova med foderhäst om ca 1...
Svar
8
· Visningar
1 059
Senast: CORNHEAD
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?