Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Vår situation är följande; Släppte på hästarna på vinterhagarna för ca en vecka sedan. Det fanns då en hel del uppvuxet gräs, trots att...
2
Svar
21
· Visningar
6 444
Senast: Strajder
·
D
Ekonomi & Juridik i juni månad hämtade jag hem mitt nya stjärnskott. enligt säljaren hade han gått 140hoppningar,tävlat fälttävlan & även gått rätt bra i...
2 3
Svar
52
· Visningar
8 258
Senast: dashy
·
S
Anläggning Hejsan. Vi har en loge vi ska dela av, halva denna ska användas som ligghall till häst. Vi vet villka mått vi ska ha MEN, jag vet inte...
Svar
4
· Visningar
1 389
Senast: Yrja
·
B
Hästmänniskan Aj, aj, aj, nu har jag drabbats igen :cry: Får rejält ont i knät (runt nedre delen av knäskålen, rätt svårt att förklara) när jag rider...
Svar
14
· Visningar
3 764
Senast: skaraborg
·
C
Hästmänniskan Nu sitter jag här med världens dåligaste samvete och ångest. Det blev missförstånd mellan mig och min skötare/medryttare (kallar h*n X)...
Svar
9
· Visningar
1 602
Senast: MiaMaria
·
Hästmänniskan Min kompis och jag har nyss flyttat till lösdrift och nu när vi väl har ikommit på plats så har det blivit ändringar !!!Nu finns ingen...
Svar
10
· Visningar
1 597
Hästmänniskan Ja funderar lite på det här med lösdrift... Nu har vi haft ett sto som haft stora problem med luftvägarna och därför har vi nu varit...
Svar
10
· Visningar
1 088
Senast: Ela
·
Hästmänniskan Jag har lysrör i mitt stall, och jag har alltid trott att utan glimtändare så fungerar inte lysrören. Nu när jag bytte ett lysrör som...
Svar
0
· Visningar
1 525
Senast: mimus
·
Hästmänniskan Velar lite om den ska ligga i hästverksam eller i foder men jag provar här i alla fall. Jag har lagt märke till att mitt hö redan...
Svar
2
· Visningar
951
Senast: Amha
·
S
Hästmänniskan Jag och min bror kom att prata om eustöd i går. Han hävdar bestämt att det betalas ut ett stöd nu i oktober. Jag hävdar att det kommer...
Svar
2
· Visningar
751
Senast: Masse
·
M
Hästmänniskan nån som vet var man kan få information om beridarutbildningar? eller vart man kan gå beridarutbildning, gärna utomlands. :)
Svar
0
· Visningar
1 557
Senast: matildaenberg
·
Hästmänniskan Vad gör ni med dem? Hur funkar ekonomin? Jag har definitivt en häst för mycket och har försökt "bli av med" den ena ganska länge...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 783
Senast: Vita_N_6520
·
Hästmänniskan Står i startgroparna att lägga på grus på blivande rasthage, men vad ska det vara för tjocklek på bärlagret? Har givetvis dränerat o...
Svar
3
· Visningar
1 419
Senast: hästig
·
S
Hästmänniskan Får man slänga gödsel på soptippen (mindre mängder) ? Hur hanterar ni erat gödsel, speciellt ni med små stall då. Conteiner antar jag...
Svar
10
· Visningar
4 231
Senast: pinky
·
H
Hästmänniskan Har sålt en häst,coh funderar på om man ska ta upp det i deklarationen? vad gäller?
Svar
8
· Visningar
1 646
Senast: Hooks
·
Gnägg Krese tar sig över ett kryss hinder vid longering:)
Svar
0
· Visningar
117
Senast: ecco__
·
Gnägg Quattro fick följa med ner till sjön en dag i somras.
Svar
0
· Visningar
107
Senast: wagram
·
Gnägg Min nyfikna lilla prinsessa :):heart
Svar
0
· Visningar
128
Ekonomi & Juridik Om man köper en häst på säljarens klinikbesiktning (gjord 1,5 vecka innan köp) och man pratat med besiktigande veterinär för att fråga...
Svar
9
· Visningar
1 298
Senast: Masse
·
Ekonomi & Juridik Det är nu två personer som har kontaktat mig efter att jag satte ut en annons på en häst i helgen. Båda dessa har blivit blåsta av samma...
2
Svar
22
· Visningar
3 104
Senast: MalinJ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar