Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Vår situation är följande;
Släppte på hästarna på vinterhagarna för ca en vecka sedan. Det fanns då en hel del uppvuxet gräs, trots att...
Ekonomi & Juridik
i juni månad hämtade jag hem mitt nya stjärnskott. enligt säljaren hade han gått 140hoppningar,tävlat fälttävlan & även gått rätt bra i...
Hästmänniskan
Aj, aj, aj, nu har jag drabbats igen :cry: Får rejält ont i knät (runt nedre delen av knäskålen, rätt svårt att förklara) när jag rider...
Hästmänniskan
Nu sitter jag här med världens dåligaste samvete och ångest. Det blev missförstånd mellan mig och min skötare/medryttare (kallar h*n X)...
Hästmänniskan
Min kompis och jag har nyss flyttat till lösdrift och nu när vi väl har ikommit på plats så har det blivit ändringar !!!Nu finns ingen...
Hästmänniskan
Jag och min bror kom att prata om eustöd i går. Han hävdar bestämt att det betalas ut ett stöd nu i oktober. Jag hävdar att det kommer...
Ekonomi & Juridik
Om man köper en häst på säljarens klinikbesiktning (gjord 1,5 vecka innan köp) och man pratat med besiktigande veterinär för att fråga...
Ekonomi & Juridik
Det är nu två personer som har kontaktat mig efter att jag satte ut en annons på en häst i helgen. Båda dessa har blivit blåsta av samma...
Hundträning En annan sak vi gjorde var att åka till något ställe där det var mycket folk. Vi körde till en park som hade parkering nära. Då blev det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.