Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Har lite funderingar på att se om det finns möjlighet att arrendera närliggande mark för att hägna in till hagar, men har noll koll på...
Ekonomi & Juridik
Hejsan.
Skulle vara intresant att ta upp diskutionen om man som hyresgäst i ett stall ska finnas sig i allt? Ska man det om man står...
Hästmänniskan
:devil: Själv tycker jag att det är självklart, att rida med hjälm. Vad tycker ni...Flera jag känner rider väldigt ofta utan. Och svaret...
Hästmänniskan
Vi ska bygga nytt stall på logen, och funderar på hur man ska bygga för att få det så praktiskt och lättskött som möjligt. Naturligtvis...
Ekonomi & Juridik
hur mycket får ni betala för idkontroll på en häst?
Kan vara lite kul att jämföra var det är billigast.
Jag gav 1600 kr för 2 hästar...
Ekonomi & Juridik
Jag skriver under anonymt nick.
Jag blir så less på allt tjafsande i stallet, från stallägarens sida. Det verkar dessutom bara vara...
Hästmänniskan
Vi har ett skifte mark som gränsar till grannens mark med en stenmur. I muren växer det tätt, tätt med träd och sly som skuggar vår mark...
Ekonomi & Juridik
Hejsan! Hoppas att denna tråden ligger rätt. I alla fall så undrar jag ifall det verkligen stämmer att man inte kan ändra en försäkring...
Hästmänniskan
Jo nu är det så att jag ska lämna ut min föunge på "prov" och senare köp, så jag tänkte ifall någon av er här inne har erfarenhet från...
Ekonomi & Juridik
För att göra lång historia kort...
Person x ville sälja omgående o ställde hästen på transporten innan den ens var betald el några...
Hundträning En annan sak vi gjorde var att åka till något ställe där det var mycket folk. Vi körde till en park som hade parkering nära. Då blev det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.