Tvättmaskin

Sv: Tvättmaskin

jag hade gärna betalat för tvättmöjligheter i stallet, hade inte gjort mig något med en hundring extra i månaden för den tillgången. däremot tycker jag var o en får stå för tvättmedel.:p

där jag står betalar vi 1000 i kallhyra och då ingår fri tillgång till tvättmaskinen :bow:
tvättmedlet håller vi själva med.

"hemma" på ridskolan etc. (iofs ett par år sen nu) tog dom 20:-/tvätt tror jag.

Nu finns det tvättmaskin i stallet där jag jobbar och jag behöver inte betala något extra för att få mina grejer tvättade. :) Men förut där jag hade hästen uppstallad så fanns det en tvättmaskin och det kostade 20 kr/tvätt att köra grejerna där i. Men om du tycker det är lättare kan du ju baka in användandet utav den i hyran lika gärna. Det är ju en tillgång man har och väl värt en höjning av boxhyran med någon hundring per månad kan jag tycka.

Till alla. Det blir nog en månadskostnad, känns enklast så, och mina hyresgäster har tillfrågats, och tycker det är ok, vilket som.

Tack för er hjälp!

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 618
Senast: Mia_R
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 960
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 566
Senast: mars
·
Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
2
Svar
20
· Visningar
3 816
Senast: SwedEmB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar