Kostnad medryttare?

Oj, när jag läser kommentarerna om priser i tråden så tycker jag att jag blivit ordentligt blåst av en utav mina tidigare medryttarhästar.
Betalade 2500kr i månaden för en vanvårdad grön häst som jag fick göra enorm träning på för att ens kunna rida, och då inte ens ha tillgång till något annat än skogsridning.
På min nuvarande medryttarhäst så vill inte ägaren ha någon betalning alls, står för dem kostnader jag själv vill lägga ut på hästen.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 020
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
13
· Visningar
1 418
Hästmänniskan Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande: Att hålla häst kostar mycket...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
13 047
Senast: Fibusen
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
944
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama