Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

L
Hästmänniskan Jag funderar lite på utbildningar till hästmassör och/eller kiropraktor. Finns det någon som kan rekommendera någon? Var finns den, vad...
Svar
1
· Visningar
714
Senast: lundborg
·
I
Ekonomi & Juridik Jag har en av mina hästar hos en fodervärd just nu. Fodervärden har haft hästen hela sommaren och allt har gått jättebra. Fodervärden...
Svar
8
· Visningar
1 533
Senast: Prisma
·
M
Ekonomi & Juridik De är så att jag har en stallplats på en mindre ridskola, på en mindre ort i norra sverige. Nu undrar jag hur mycket skulle ni betala i...
Svar
8
· Visningar
1 116
Senast: mctucker
·
R
Hästmänniskan Jag var och tittade på ett basjkirsto i lördags och nu har jag lite funderationer så jag hoppas att ni kan ge mig lite tips. Hästen i...
Svar
12
· Visningar
2 233
Senast: Rockypro
·
Hästmänniskan behöver verkligen lite tips o råd då jag verkligen kört fast vad jag ska göra med våran underbara kille..... har en jättefin 4 årig...
Svar
6
· Visningar
1 103
Senast: yellow
·
Ekonomi & Juridik Fick idag en faktura från en klinikutredning på 10'000, det är bara det att den är från mars 2006! Den stämmer och allt, så det är...
2
Svar
27
· Visningar
13 509
Senast: lady_vip
·
C
Ekonomi & Juridik Tycker personligen det skulle vara intressant och höra vad ni har för inkomster, och hur mycket lägger ni på eran häst i månaden...
2
Svar
39
· Visningar
3 405
Senast: nexxa
·
Hästmänniskan Att göra en "volt" eller "volt tillbaka" låter i mångas öron som något utmanande och farligt, men vi som rider vet bättre.. Vilket språk...
2 3
Svar
55
· Visningar
7 215
Senast: Tuvisen
·
B
Hästmänniskan Hej! Jag undrar om ni som driver hästverksamheter på Lovön/Drottningholm har nån koll på hur området kommer påverkas av Förbifart...
Svar
1
· Visningar
743
Senast: B-ianca
·
K
Hästmänniskan Jag avlivade en häst i onsdags efter att han blivit utdömd av veterinären. Tänkte höra hur lång tid de brukar ta att få svar från Agria...
Svar
8
· Visningar
1 815
Senast: Kenzi
·
Hästmänniskan Nu har ja en liten fråga om försäkring. Vi har 3 hästar som är försäkrade i samma bolag Agria bas och vetrinärvård upp till 120 000kr...
Svar
1
· Visningar
822
  • Låst
Hästmänniskan Eller kanske är bgättre och fråga hur mycket ni skulle tänka er att betala? Jag ska ev ta emot en inhyrning i min lösdrift, men har inte...
Svar
16
· Visningar
1 769
V
Hästmänniskan Hur bär man sig egentligen åt för att få unghästvana? Förstår att det låter konstigt, så jag förtydligar; Jag har ridit mestadels på...
Svar
11
· Visningar
2 416
Senast: ch791022
·
Anläggning Nu börjar mitt stall bli klart och frågan om målning har blivit aktuell. Stallet är ett litet stall av "utebox-typ" med två isolerade...
Svar
5
· Visningar
7 112
Senast: anni0301
·
A
Hästmänniskan hej allihopa. Jag undrar om de är någon som vet vad man ska för utbildning/erfarenhet för att bli instruktör för dressyr?
Svar
3
· Visningar
839
Senast: anni0301
·
Hästmänniskan Har läst en del trådar om gräl/konflikter mellan hästägare i stall, om det ena och det andra.. Tråkigt att höra att det finns så många...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 761
Senast: taccotad
·
V
Ekonomi & Juridik En lite dum fråga, ursäkta, men när betalar man egentligen för hästen när man köper den? Alltså; före eller efter att man skrivit på...
2
Svar
22
· Visningar
2 223
Senast: Vannie
·
Q
Hästmänniskan Måste bara få skriva av mig.... Jag har haft ute annons på att jag söker medryttare! Då är det många intressanta som hör av sig...
Svar
19
· Visningar
1 982
Senast: Liten
·
Hästmänniskan Funderar på att plugga lite på distans och sprang över denna kurs. Någon som har erfarenhet av den ? Oj jag kanske la denna fel ?
Svar
13
· Visningar
1 286
Senast: mandaaa_
·
P
Ekonomi & Juridik Häromdagen trillade jag av min häst ganska illa. Ena knät gick åt fanders så jag fick åka till akuten. Inga huvudskador som tur var, men...
Svar
1
· Visningar
1 011
Senast: LiselotteA
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama