Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag funderar lite på utbildningar till hästmassör och/eller kiropraktor. Finns det någon som kan rekommendera någon? Var finns den, vad...
Ekonomi & Juridik
Jag har en av mina hästar hos en fodervärd just nu.
Fodervärden har haft hästen hela sommaren och allt har gått jättebra.
Fodervärden...
Ekonomi & Juridik
De är så att jag har en stallplats på en mindre ridskola, på en mindre ort i norra sverige. Nu undrar jag hur mycket skulle ni betala i...
Ekonomi & Juridik
Fick idag en faktura från en klinikutredning på 10'000, det är bara det att den är från mars 2006!
Den stämmer och allt, så det är...
Hästmänniskan
Att göra en "volt" eller "volt tillbaka" låter i mångas öron som något utmanande och farligt, men vi som rider vet bättre.. Vilket språk...
Hästmänniskan
Jag avlivade en häst i onsdags efter att han blivit utdömd av veterinären. Tänkte höra hur lång tid de brukar ta att få svar från Agria...
Hästmänniskan
Eller kanske är bgättre och fråga hur mycket ni skulle tänka er att betala? Jag ska ev ta emot en inhyrning i min lösdrift, men har inte...
Hästmänniskan
Har läst en del trådar om gräl/konflikter mellan hästägare i stall, om det ena och det andra.. Tråkigt att höra att det finns så många...
Ekonomi & Juridik
En lite dum fråga, ursäkta, men när betalar man egentligen för hästen när man köper den? Alltså; före eller efter att man skrivit på...
Ekonomi & Juridik
Häromdagen trillade jag av min häst ganska illa. Ena knät gick åt fanders så jag fick åka till akuten. Inga huvudskador som tur var, men...
Kropp & Själ Fick på vinterhjulen idag efter 3 v tjatande på däckhotellet som tappat bort mina däck 🥳 Imorgon ska första snön komma, så det blev lite...
Hästhantering Finns det något gräs att plocka i sig hagen dessutom eller är det ren grushage?
Hur ser hagen ut i övrigt? stimuelrar den röresle eller...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.