Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men snälla nån, tror du att det är jag som skrivit artikeln eller?
Jag har överhuvudtaget inte tagit ställning till någonting som står i artikeln, endast förklarat vad jag tror att författaren menar eftersom han använder sig utav väldigt klassisk retorik.
men snäälla nån. Är det ingen som begriper ironin i det hela!? Det skriver han till och med! Läättlurade idioter.....
Jag skrev inte att man ska neka förolyckade människor vård, jag skrev att de skulle betala för den själv = ge vård och sen skicka en faktura som personen sen får dra vidare med sitt försäkringsbolag.
Men nog är det bättre att lära sig slåss på en klubb med regler och domare? Man lär sig ju också slåss både på det vis som skadar och det som inte gör det, alltså kan man själv bestämma hur stor skada man ska göra.
Den som vill slåss kommer ändå att hitta vägar: En person på stan med ett tyket utseende, eller någon som gick förbi på ett provocerande sätt. Där finns varken regler eller domare som kan blåsa av...