Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Litesse -93 e: Everest-Robin Z
Svar
0
· Visningar
103
Senast: Syrran!
·
Svar
0
· Visningar
102
Senast: Amk
·
Hästmänniskan Jag och sambon har precis fått tag på vår drömgård. :love: Det finns en bra ladugårdsbyggnad, med möjlighet att bygga boxar. Skulle...
2 3
Svar
55
· Visningar
7 898
Senast: Solvira
·
Hästmänniskan Var hittar man sådana kurser? ridskolor bara eller finns det andra ställen, högskolor eller liknande? //Annie
Svar
1
· Visningar
842
Senast: Eve
·
Ekonomi & Juridik I senaste Ridsport, nr 16, togs ett ämnet angående hur man gör ekonomiskt som medryttare. Det har troligen varit uppe här också en hel...
6 7 8
Svar
156
· Visningar
14 688
Senast: Boj
·
Hästmänniskan Jag behöver en ponny så att jag och bonusdottern kan rida ut i skogen ihop. Fick svar idag om en foderponny, en Connemaravallack på 21...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 639
Senast: Laizita
·
Z
Hästmänniskan I stallet där jag har hästarna finns en ridbana som är gjord för ca ett år sen. Underlaget funkar inte att rida på så den är knappt...
Svar
2
· Visningar
1 113
Senast: zzz
·
Anläggning Jag har i dagsläget ett stall med två boxar på 9 resp 17 kvm, innan jag köpte det var det tre boxar två på 9 och en på 8 kvm, men jag...
Svar
5
· Visningar
1 475
Hästmänniskan Bygger om i stallet och ett av lysrören hamnar i en box, jag är därför på jakt efter sånt där galler som man sätter över. Tycker mig ha...
Svar
2
· Visningar
2 023
Senast: Orkan
·
C
Hästmänniskan Ja som oftast höst/vintertid brottas man ju på ett eller annat sätt med leran som uppstår. Vid grindöppningen blir det ju oftast en...
2
Svar
22
· Visningar
5 165
Senast: CarolineNSV
·
J
Hästmänniskan Håller på med rehabträning av unghästen och är "beordrad" tömkörning av veterinären. Har tömkört en hel del, gått ngn kortare kurs men...
Svar
4
· Visningar
925
Senast: Jeeves
·
R
  • Låst
Hästmänniskan Jag har blivit rätt sugen på att ev. skaffa en nordistravare, isåfall tillsammans med min mamma & syster. Skulle vilja veta lite mer om...
Svar
1
· Visningar
718
Senast: Lunfixa
·
C
Hästmänniskan Min ponny är imp. från danmark. Han har ingen stamtavla och jag vet inte heller vad det är för ras på han. det är lite tråkigt att inte...
Svar
1
· Visningar
953
Senast: RosenMedTaggar
·
Hästmänniskan Vad har ni för erfarenheter av olika takmaterial till stall? /U
Svar
10
· Visningar
4 040
Senast: Pazuzu
·
Ekonomi & Juridik Vet inte om tråden hamnat rätt men annars får någon vänlig moderator flytta den :D Jo det e så här att jag för tre år sedan hade en...
Svar
6
· Visningar
1 464
Hästmänniskan Tror vi hittat rätt häst nu :D Efter att nu ha provridit 8 st, var igår till ett försäljningstall provade då först en skimmel som inte...
Svar
10
· Visningar
1 737
Senast: Kicki_83
·
F
Hästmänniskan Jag har alltid haft stor häst. Och tycker att försäkringen kan vara sååå dyr! Men har nu planer på en liten shettis till lillan. Är det...
Svar
3
· Visningar
1 186
Senast: therezehansson
·
Hästmänniskan Vad är det mest skonsammaste underlag vid arbete med hästen? Nu menar jag inte anlagd utan befintlig. Gräs, grusplan,asfalt,skogsväg etc.
Svar
1
· Visningar
985
Senast: incognito
·
Hästmänniskan Idag känns det bara så bra, allt är klart med köpet av min foderhäst. Jag har haft en himla tur som har hittat min häst (dvs den...
Svar
8
· Visningar
1 073
Svar
0
· Visningar
128
Senast: Tindrus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok