Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
I senaste Ridsport, nr 16, togs ett ämnet angående hur man gör ekonomiskt som medryttare. Det har troligen varit uppe här också en hel...
Hästmänniskan
Jag behöver en ponny så att jag och bonusdottern kan rida ut i skogen ihop.
Fick svar idag om en foderponny, en Connemaravallack på 21...
Hästmänniskan
Bygger om i stallet och ett av lysrören hamnar i en box, jag är därför på jakt efter sånt där galler som man sätter över. Tycker mig ha...
Hästmänniskan
Håller på med rehabträning av unghästen och är "beordrad" tömkörning av veterinären. Har tömkört en hel del, gått ngn kortare kurs men...
Hästmänniskan
Jag har blivit rätt sugen på att ev. skaffa en nordistravare, isåfall tillsammans med min mamma & syster. Skulle vilja veta lite mer om...
Hästmänniskan
Min ponny är imp. från danmark. Han har ingen stamtavla och jag vet inte heller vad det är för ras på han. det är lite tråkigt att inte...
Ekonomi & Juridik
Vet inte om tråden hamnat rätt men annars får någon vänlig moderator flytta den :D
Jo det e så här att jag för tre år sedan hade en...
Hästmänniskan
Tror vi hittat rätt häst nu :D Efter att nu ha provridit 8 st, var igår till ett försäljningstall provade då först en skimmel som inte...
Hästmänniskan
Jag har alltid haft stor häst. Och tycker att försäkringen kan vara sååå dyr! Men har nu planer på en liten shettis till lillan. Är det...
Hästmänniskan
Vad är det mest skonsammaste underlag vid arbete med hästen?
Nu menar jag inte anlagd utan befintlig. Gräs, grusplan,asfalt,skogsväg etc.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.