Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Nu ska jag köpa häst och har varit runt och kollat litre men inte hittat något intressant än.
Min stora fråga är om jag ska köpa ponny...
Hästmänniskan
Går det att rida direkt på stenmjölet eller måste man han sand över? Hur tjock lager stenmjöl bör man ha och finns det i olika storlek...
Hästmänniskan
Såhär lagom till att ASVHs kansli har stängt för helgen kom jag på att det står fel adress på mig (ägaren) i min hästs pass. Det finns...
Hästmänniskan
Har nu varit sugen på egen häst lääääänge, och jag börjar känna att jag skulle behöva det för att kunna komma längre i ridningen och med...
Hästmänniskan
blev minst sakt besviken igår när jag kom till stallet. kl var halv 7 på kvällen, och de flesta hästarna brukar då vara inne, speciellt...
Ekonomi & Juridik
Jag tog över en häst igår,som jag haft på foder sen december. (lycka! äntligen är han min!:D )
Fick pass och jag ska skicka in alla...
Hästmänniskan
Ok, vet inte om detta ligger rätt, men jag ser ofta två hästar och ett antal åsnor/mindre ponnier i en rätt nerbetad hage. De är riktigt...
Foder & Strö Förstår, det tar ju oftast en säsong eller så innan man får koll😊
Ja låt det vara, men om du tycker de har svårt att bygga muskler eller...
Ekonomi & Juridik Varför inte bara skriva gåva?
Att börja mickla med fejkade försäljningar är bokföringsbrott, och det är väl onödigt när det inte finns...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.