Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Dressyrvallack f-97
Svar
0
· Visningar
165
Senast: TBT
·
I
Hästmänniskan Jag har ett litet stall på en gård som jag hyr och i min tur hyr jag ut 2 boxar till en tjej. Kontrakt är skrivet och kontraktet är...
2
Svar
26
· Visningar
3 081
Senast: ironlady
·
K
Hästmänniskan Här bygger m an nytt tjusigt stall med rejäla plank och så tuggar han i sig det :mad: ! Det är oljat med kokt linolja så det är ljust...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 289
T
Hästmänniskan Nu ska jag köpa häst och har varit runt och kollat litre men inte hittat något intressant än. Min stora fråga är om jag ska köpa ponny...
Svar
19
· Visningar
1 758
Senast: ZOFUS
·
Hästmänniskan Jag håller precis på att bygga färdigt mitt lilla stall. Det blir två isolerade (70mm) uteboxar på 3,50x3,50m med delade dörrar...
Svar
11
· Visningar
1 453
Hästmänniskan Går det att rida direkt på stenmjölet eller måste man han sand över? Hur tjock lager stenmjöl bör man ha och finns det i olika storlek...
Svar
15
· Visningar
5 525
Senast: zzz
·
Hästmänniskan Jag antar att det är många här som har slutat rida en period i livet för att sedan återuppta det, så jag vill gärna höra era...
Svar
14
· Visningar
4 897
Senast: gladmymlan75
·
G
Hästmänniskan Vi ska nu dra in el i vårt nybyggda stall och undrar om man kan ha elcentralen i sadelkammaren eller ska man sätta den på ytterväggen...
Svar
15
· Visningar
5 653
Senast: EmelieR
·
Hästmänniskan Det finns ju en hel uppsjö av dem, jag planerar mitt stall och jag ve att jag sett en krubba som är löstagbar och lättvättad, men jag...
Svar
16
· Visningar
1 955
Hästmänniskan Såhär lagom till att ASVHs kansli har stängt för helgen kom jag på att det står fel adress på mig (ägaren) i min hästs pass. Det finns...
Svar
3
· Visningar
1 168
Senast: Görel
·
H
Hästmänniskan Undrar lite hur man går till väga, jag hade hittat köpare på 1 sto med föl, vi skrev kontrakt. Hon övertog försäkringen 2 dagar innan...
Svar
5
· Visningar
1 170
Senast: Korven
·
M
Hästmänniskan Kan någon förklara för mig vad fibromyalgi är för något? Vad jag förstått, så är det en sjukdom som ständigt ger värk och ömma leder...
12 13 14
Svar
261
· Visningar
24 175
Senast: Mozart
·
J
Hästmänniskan Fodervärden jag lånat u mitt sto till samt skrivit kontrakt med hämtar aldrig hästen. Gång på gång har hon sjutit upp hämtandet av...
2
Svar
36
· Visningar
4 141
Senast: wrangler
·
F
Hästmänniskan Har nu varit sugen på egen häst lääääänge, och jag börjar känna att jag skulle behöva det för att kunna komma längre i ridningen och med...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 456
Senast: Wembley
·
Hästmänniskan blev minst sakt besviken igår när jag kom till stallet. kl var halv 7 på kvällen, och de flesta hästarna brukar då vara inne, speciellt...
Svar
1
· Visningar
1 092
Senast: Månsane
·
Hästmänniskan http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=886183 Refererar tillbaka till min gamla tråd där Z, Å, Ä, Ö och A (och så jag då :p )...
2
Svar
37
· Visningar
3 813
Ekonomi & Juridik Jag tog över en häst igår,som jag haft på foder sen december. (lycka! äntligen är han min!:D ) Fick pass och jag ska skicka in alla...
Svar
7
· Visningar
1 318
Senast: BitterAss
·
Hästmänniskan Vems är ansvaret i ett kollektivstall när man hanterar varandras hästar? Om jag leder hästarna ut o in mellan hage o stall, om en av...
Svar
11
· Visningar
1 224
Senast: rocki
·
Gnägg Elvis, en busig korsningsponny, som bara älskade att ligga i vattnet och småfrusta iväg bubblor.
Svar
0
· Visningar
171
Senast: CCT
·
Z
Hästmänniskan Ok, vet inte om detta ligger rätt, men jag ser ofta två hästar och ett antal åsnor/mindre ponnier i en rätt nerbetad hage. De är riktigt...
2
Svar
27
· Visningar
2 637
Senast: Zab
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar