Vad kunde DU när du skaffade häst?

Sv: Vad kunde DU när du skaffade häst?

Tyvärr alldeles för lite :crazy: Jag var 10 år och hade ridit på ridskola i 2 år. Mina föräldrar kunde i stort sett ingenting, men fanns alltid med och tillhands under den första tiden. Som tur var hade mamma en kollega som var jätteduktig och valde ut en utmärkt B-ponny till oss. En pigg och framåt welshponny som var tävlad t o m LB-hoppning. En bra förstaponny. Vi startade en ridklubb på stallet där vi var inackorderade och så kunde jag rida för instruktör minst ett par ggr i veckan. Allt löste sig till det positiva, men som sagt lite mer förkunskaper innan hästköp är att föredra :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 600
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 563
Senast: mars
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 426
Senast: mamman
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 739
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Sabotage?