Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Jag undrar vad lagen säger om att kasta ut folk från ett stall då det inte skrivits något kontrakt? Har man rätt att kasta ut någon med...
Ekonomi & Juridik
Vet inte om jag lägger tråden rätt, men moderator får väl flytta på den annars. Jag undrar om det finns några rekommendationer, eller...
Hästmänniskan
Våra två bästa hagar är nysådda och istället för att använda dem som bete nästa år funderar vi på att ta eget ensilage. Slåtterbalk och...
Hästmänniskan
Hallå där ute...finns det någon som kan tala om för mig om en sak jag hört är sant????om en person står på hästpasset men en annan för...
Hästmänniskan
När Rolf-Göran Bengtsson fick sitt silver sa kommentatorn att det var extra roligt pga att han aldrig fått allt serverat på guldfat. Han...
Ekonomi & Juridik
Måste man enligt lag ha försäkring på släpet?
Pappa minns inte och vi hittar inga försäkringsbrev så vi antar att släpet är oförsäkrat...
Hundavel & Ras Googlar man på french bulldog with tail så får man upp riktigt många resultat faktiskt. Ett par uppfödare som strävar efter svans och...
Foder & Strö Jag har oxå gett Evolve förut och min häst absolut älskar det. Men jag gav det bara som smaktillsats utblandat i betfor så någon dl i 1...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.