Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

C
Hästmänniskan Nu är det så att vi hyrde ut en box till en vi känner i början av året.. I början gick de bra o det va frid o fröjd.. Men de senaste...
Svar
5
· Visningar
1 058
Senast: syrran
·
Anläggning Är i planeringsstadiet av byggandet av en ligghall till ett par hästar och skulle behöva lite tips och ideér. Måtten kommer bli 3*6...
Svar
9
· Visningar
2 135
Senast: Yrja
·
Svar
0
· Visningar
108
Senast: Seidie
·
Svar
0
· Visningar
83
Senast: Jocelyn
·
Svar
0
· Visningar
135
Senast: Seidie
·
Ekonomi & Juridik Jag ska skicka in en skadeanmälan till Agria och har en fråga angående ifyllningen. Det finns ett fält där det står: "Har hästen...
Svar
1
· Visningar
1 178
Senast: Zqathan
·
Ekonomi & Juridik Jag undrar vad lagen säger om att kasta ut folk från ett stall då det inte skrivits något kontrakt? Har man rätt att kasta ut någon med...
Svar
8
· Visningar
2 749
Anläggning Nu är det dags för att bestämma hur de nya hagarna ska ligga. Kan inte riktigt bestämma mig för hur jag ska göra. Vore roligt att höra...
Svar
4
· Visningar
1 744
Senast: Trine
·
N
Ekonomi & Juridik Vet inte om jag lägger tråden rätt, men moderator får väl flytta på den annars. Jag undrar om det finns några rekommendationer, eller...
2
Svar
25
· Visningar
2 627
Senast: amalia
·
Anläggning Tänker införskaffa hinkhållare som man fäster på väggen och det är som en ringformad bygel man sätter ner hinken i.... Hinken rymmer...
2
Svar
25
· Visningar
4 428
Senast: mahlmt
·
Hästmänniskan hur mycket spån skall man beräkna per häst i veckan/månaden om man tänker dig en normal box med en normal bädd. ni som beställer...
Svar
9
· Visningar
1 623
Senast: Chili
·
Hästmänniskan Våra två bästa hagar är nysådda och istället för att använda dem som bete nästa år funderar vi på att ta eget ensilage. Slåtterbalk och...
Svar
14
· Visningar
2 666
Senast: Invinciblestables
·
P
Hästmänniskan Hallå där ute...finns det någon som kan tala om för mig om en sak jag hört är sant????om en person står på hästpasset men en annan för...
Svar
7
· Visningar
1 058
Senast: arizona
·
Gnägg Rider genom mål i vår första 30 km pp
Svar
0
· Visningar
121
Senast: Lorelie
·
B
Hästmänniskan När Rolf-Göran Bengtsson fick sitt silver sa kommentatorn att det var extra roligt pga att han aldrig fått allt serverat på guldfat. Han...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 492
Senast: Tuvisen
·
Anläggning Jag har sökt o sökt men jag hittar ingen vettig foderförvaring. Jag vill inte ha tunnor utan mer fyrkantiga lådor.. Någon som vet...
Svar
17
· Visningar
2 673
Senast: Viggen
·
Ekonomi & Juridik Måste man enligt lag ha försäkring på släpet? Pappa minns inte och vi hittar inga försäkringsbrev så vi antar att släpet är oförsäkrat...
Svar
3
· Visningar
1 699
Hästmänniskan Jag letar medryttarhäst och det är inte dte lättaste må jag säga trots att jag är både erfaren och pålitlig (haft egen häst sedan...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 992
Senast: lobell
·
Hästmänniskan (Visste inte vart jag skulle lägga tråden, moderator får gärna flytta den om den ligger fel..) Jag och min älskade häst ska flytta...
2
Svar
26
· Visningar
4 589
Senast: zeus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix