Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Ska och titta till ett stall för att eventuellt börja arbeta extra där några dagar i veckan. Min fråga lyder, ska jag skriva in mig i...
Ekonomi & Juridik
jag ska köpa en del i en häst och nu skall vi skriva någon form av kontrakt för delägarskap. Är det någon som har ett kontrakt som jag...
Hästmänniskan
Vi råkar ofta ut för en surgubbe som säger att vi inte får rida på hans väg. Denna väg går alltså precis utanför hans hus, men vi rider...
Hästmänniskan
lite nojjig idag. min skötare skall rida min häst för första gången själv idag. hon är van med hästen från förr. hanterade henne när hon...
Ekonomi & Juridik
Hur går det till?
Har tittat en del på Tyska sidor för saluhästar och hittat en hel del intressant. Är det så enkelt som att bara köpa...
Hästmänniskan
Jag ska transportera min häst till Tyskland och tänkte kolla om era erfarenheter angående detta. Brukar lastbilarna köra non-stop t ex...
Hästmänniskan
Har kollat runt lite och den enda utbildning till sadelutprovare jag hittar är en kurs på två dagar!:confused:
Nån som har koll på var...
Ekonomi & Juridik
Hur har ni det med kontakten med köparen/säljaren efter en avslutad hästaffär? Fortsätter ni att hålla kontakten även efter de första...
Hästmänniskan
Hejsan alla där ute!:D, Jag går i 9:an och ska gå på ett häst gymnasium (Helst Plönninge). Jag rider på ridskola 1 gång i veckan,och har...
Hästmänniskan
vad ar det minsta storleken pa ligghall och hage som kan tankas vara ok for en hast, sjalvklart storre desto battre, men ett stall har...
Hästmänniskan
I sommar har vi lagt allt krut på stallet, och här kommer resultatet! Vi är inte helt klara än men har fotat det som är klart eller så...
Hundavel & Ras Googlar man på french bulldog with tail så får man upp riktigt många resultat faktiskt. Ett par uppfödare som strävar efter svans och...
Foder & Strö Jag har oxå gett Evolve förut och min häst absolut älskar det. Men jag gav det bara som smaktillsats utblandat i betfor så någon dl i 1...
Hästmänniskan Skönt att höra! Hon är ganska ädel, långbent och högrest. 169 i augusti, men eftersom hon är tre år så lär hon bli ett par tre cm till...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.