Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

B
Hästmänniskan av sin fodervärd ? det känns ok att lämna ut henne till den fodervärd jag ska, hon kommer stå i ett stall väldigt nära där jag har dom...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 482
P
Hästmänniskan Jag hoppas att denna tråd ligger rätt annars får moderator gärna flytta den. Tanken är att jag ska köpa ett fodervärdsavtal inom den...
Svar
3
· Visningar
909
Senast: BitterAss
·
Hästmänniskan Hur gör ni med era ensilagebalar efter skörd? Hur ofta kollar ni dem? Vår första-skörd fick ligga kvar på fältet ca 4 veckor innan vi...
Svar
12
· Visningar
5 222
Senast: lundsbo
·
Hästmänniskan Jag har bestämt mig för att hyra ut en box i vårt stall. Mest för att jag vill ha lite sällskap och också att jag själv inte blir så...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 617
Senast: vildros
·
M
Hästmänniskan SKulle vilja veta om det är någon mera som är överviktig och hur ni hanterar erat brinnande intresse för ridning och hästar ....då men...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
11 416
Senast: vildros
·
B
Hästmänniskan Min högsta dröm var för en tid sedan att studera till djursjukvårdare i Skara. Tills jag insåg att lönen var skamligt låg, och det inte...
Svar
6
· Visningar
1 587
Senast: busgrodanboll
·
Hästmänniskan ...ja, vad gör man då? Jag har just nu superdåligt samvete för att jag inte hinner med att motionera min häst som jag borde göra...
2
Svar
22
· Visningar
2 487
Senast: syrran
·
Hästmänniskan En annan är ju smidig som ett Frans Jäger, försöker i alla fall stretcha framsida lår innan jag hoppar upp på hästen. Men ganska ofta så...
Svar
13
· Visningar
5 219
Senast: Elina8
·
S
Hästmänniskan jag tittar på nätet efter en b ponny til min dotter,och jag har hittat en del bra ponnnyer i danmark. MEN är det nogot som jag burde...
Svar
5
· Visningar
1 864
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Jag har gjort ett antal hästaffärer under mitt liv som hästmänniska ,men har under senare tiden slagits av att folk "impulshandlar"...
2
Svar
32
· Visningar
3 761
Senast: ïcatanten
·
Hästmänniskan Vi håller på att helrenovera ett stängsel. Har slagit i nya stolp och röjt som bara den. Men nu till frågan. De gamla hörnstolparna har...
Svar
11
· Visningar
4 837
Senast: Strajder
·
E
Hästmänniskan Hur avregistrerar man hästen när den tas bort?
Svar
3
· Visningar
903
Senast: Em_E_liE
·
Hästmänniskan för att göra en lång historia kort. skulle köpa min foderhäst sedan 2,5 månad tillbaka men på besiktningen så visade det sig att hon...
Svar
11
· Visningar
1 446
Senast: ancan
·
Hästmänniskan Vart får man tag i stall fönster som är av okrossbart glas/plast.(kommer inte på vad sådana fönster heter) Är det någon som kan...
Svar
12
· Visningar
3 655
Senast: pastejja
·
Ekonomi & Juridik Haft min unghäst ute på foder i snart 1 år, fodervärden hade förköpsrätt de första 7 månaderna till ett pris av 80.000:- Hon sa att hon...
2
Svar
33
· Visningar
3 365
Senast: SeagirlM
·
Ï
Hästmänniskan ska sälja min häst, och idag var det en familj och provred. usch säger jag bara. direkt när dom hoppade ur bilen fick jag en klump i...
Svar
13
· Visningar
2 038
Senast: Ylva86
·
Ekonomi & Juridik ..efter fodervärdstidens slut? Hästen kom tillbaka i Augusti från fodervärd där den har varit 1 år. Hon har hoppats & ridits dressyr...
Svar
19
· Visningar
2 264
Senast: Boj
·
Hästmänniskan Jag har haft turen att hitta en person som kör mig på träningar 1-2 ggr i veckan och hon är verkligen toppen..Då jag nyss har börjat...
Svar
7
· Visningar
1 129
Senast: Tuvisen
·
L
Hästmänniskan Har en tom, jättestor lada som jag tänkte ha lösdrift i. Tänkte ha halm som underlag för hästarna att ligga på och strö det i halva...
Svar
2
· Visningar
1 306
Senast: zzz
·
R
Hästmänniskan Vet inte om det här hamnar i rätt tråd, nån admin får väl flytta på den annars. Jo, min stora dröm sedans läänge är att få jobba med...
Svar
7
· Visningar
1 205
Senast: lacessere
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama