Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
av sin fodervärd ?
det känns ok att lämna ut henne till den fodervärd jag ska, hon kommer stå i ett stall väldigt nära där jag har dom...
Hästmänniskan
SKulle vilja veta om det är någon mera som är överviktig och hur ni hanterar erat brinnande intresse för ridning och hästar ....då men...
Hästmänniskan
Min högsta dröm var för en tid sedan att studera till djursjukvårdare i Skara. Tills jag insåg att lönen var skamligt låg, och det inte...
Hästmänniskan
En annan är ju smidig som ett Frans Jäger, försöker i alla fall stretcha framsida lår innan jag hoppar upp på hästen. Men ganska ofta så...
Hästmänniskan
Vi håller på att helrenovera ett stängsel. Har slagit i nya stolp och röjt som bara den. Men nu till frågan. De gamla hörnstolparna har...
Ekonomi & Juridik
Haft min unghäst ute på foder i snart 1 år, fodervärden hade förköpsrätt de första 7 månaderna till ett pris av 80.000:-
Hon sa att hon...
Ekonomi & Juridik
..efter fodervärdstidens slut?
Hästen kom tillbaka i Augusti från fodervärd där den har varit 1 år. Hon har hoppats & ridits dressyr...
Foder & Strö Nu vet jag inte exakt, men jag skulle uppskatta deras behov till ca 60 Mj och 360 g smrp vardera, utifrån tabeller. Den ena ponnyn är ny...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.