Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

H
Hästmänniskan de två gånerna jag fixat försäljning till andra har de varit närvarande vid själva ägarbytet, så jag har bara fixat papprena, kontaktet...
Svar
9
· Visningar
2 106
Senast: black pearl
·
Hästmänniskan Ni som byggt lösdrift eller vindskydd till era hästar. Vilken väg har ni gått? Har två hagar jag vill bygga i. Behövs det bygglov...
Svar
9
· Visningar
12 725
Senast: hopp_o_galopp
·
Hästmänniskan Tog bort min häst förra veckan och ska nu köpa en ny, har kollat runt lite på annonser i ca 3 veckor och inte hittat så mkt. Har tänkt...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 094
M
Hästmänniskan Bara jag som stör mig på den. Jag kan nästan bli arg när jag ser det. T.ex. Vissa rider med jätte skarpt bett och sedan har de både...
2
Svar
39
· Visningar
2 826
Senast: Pernilla_
·
X
Hästmänniskan Jag är med i våran ridklubbs ungdomssektion, en aktiv US. Vad jag tycker är tråkigt är att det har "kört fast" lite grann på...
Svar
3
· Visningar
905
Senast: Evenstar
·
Hästmänniskan Ja ska förhoppningsvis en häst som ja redan tycker om och tror verkligen den skulle passa mej, men som rubriken lyder så är det...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 057
Senast: caattiz81
·
Ekonomi & Juridik min kompis ska tävla en triangelmärkt häst i hoppning (pay and ride) i 60-70 eller70-80 tror ja de va.. den har haft spatt, därför den...
2 3
Svar
52
· Visningar
7 336
Svar
0
· Visningar
87
Senast: Annika88
·
Svar
0
· Visningar
123
Senast: mydia
·
Hästmänniskan Jag är väldigt ny här och efter att läst lite i forumen förvånas jag något fruktansvärt hur mordernt det har blivit med NH...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
7 860
Senast: oxo
·
Ekonomi & Juridik Jag är lite sur över ett möte med en tant igår. Jag kom körandes med min häst på en grusväg, kom upp för en backe där jag saktar av...
9 10 11
Svar
209
· Visningar
26 929
Senast: Sockertoppen
·
P
Hästmänniskan Jag bor i södra Skåne och vill bygga paddock så fort som möjligt. Har fått en offert på c:a 250 000 kr för en bana på 50*20 meter...
Svar
2
· Visningar
1 626
Senast: black pearl
·
Anläggning Vad tycker ni om denna? http://www.rfidnews.se/default.asp?id=1586&show=more kan tillägga att jag snokat runt lite och fått fram...
Svar
2
· Visningar
1 327
Senast: Apollo 13
·
Hästmänniskan Vet inte om tråden hamnar rätt nu men hoppas det iaf! :) Jag har fått ett litet "problem". Jag har varit medryttare på en häst i en...
2
Svar
23
· Visningar
3 497
Senast: murran
·
Hästmänniskan Vad kan man ta för att hyra ut en paddock (40x25), hindermaterial ingår, belysning, välskött. Jag menar då antingen per gång eller...
Svar
9
· Visningar
3 170
Senast: BeastieBabe
·
M
Anläggning Undrar bara lite över belysning över stallgången. Har tänkt köpa lysrör men vilken styrka ska jag ha? 2x26W eller 2x58. Lysrören ska...
Svar
16
· Visningar
2 846
Senast: Strajder
·
S
Hästmänniskan Jag undrar om det finns några här som anväder ett tält-vindskydd? är det bra? går hästarna in? värt pengarna? vi funderar på att...
Svar
12
· Visningar
13 206
Senast: Milschen
·
F
Hästmänniskan Jag vet verkligen inte vad jag ska göra, så jag hoppas ni kan hjälpa mig lite. Jag har en ponny inackoderad på lösdrift nu, och hon...
Svar
1
· Visningar
908
Senast: Duplo
·
Gnägg Pia busar hemma i padocken.
Svar
0
· Visningar
130
Gnägg Vacker huvud bild på lilla Nova.