Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är inne på precis samma linje som Görel och nilaD. 30 000 är tyvärr ingenting i dagsläget om du vill ha en häst som passar in på det du beskriver....men om du verkligen hittar något så är jag otroligt intresserad av att veta hur du gjorde eftersom jag också ska börja leta häst snart.
Efter att ha läst massor av annonser de senaste månaderna så börjar t o m min budget på runt 80 000 kännas liten och då söker jag "bara" en trevlig häst för lätta klasser i hoppning/ft.
det man får för 30 nu är kallblod
ja själva rasen spelar inte så stor roll, vill inte att den ska ha varit tränad galopp eller trav just för att det sliter så j*vla mkt, hade ett varmblod innan som hade gått som travhäst och startat 1 premie lopp bara (som 2åring) så borde inte gått som travhäst spec länge men hade iaf pålagringar när vi köpte han som vet trodde kom från travartiden, visst hans benställningar var inte nånting att hurra för men eftersom vi fick lov att ta bort han för typ 1 vecka sen så vågar vi inte köpa en häst som blivit tränas så hårt igen.
okej, ja jag har inget emot araber, men har inte hittat någon härikring de flesta verkar vara westernridna.