Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
139
Senast: mydia
·
Svar
0
· Visningar
146
·
Svar
0
· Visningar
122
·
Ekonomi & Juridik Jag har en liten undran. Om man köper hö av privatperson, vad har man för rättigheter när det visar sig att höt är dåligt?? Kvitto...
Svar
6
· Visningar
1 649
Senast: Masse
·
N
Hästmänniskan Detta låter säkert helt absurt, men kan man klara det? Jag jobbar skift, inte hundra procent och jobba långa pass - men därmed färre...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 483
Senast: knasigare
·
K
Ekonomi & Juridik Med tanke på att jag noterat ett par trådar om just livvärden och försäkringsbolag på sistone tänkte jag kolla upp vad som gäller...
2
Svar
21
· Visningar
2 506
Senast: Kirre
·
Hästmänniskan Vad är skillanden på grönt och grått i passet?
Svar
2
· Visningar
900
Senast: Stopek
·
Hästmänniskan Hur skulle ni tolka det om det stod i ett hyreskontrakt att det ingår 10kg hö i stallhyran ELLER bete. Jag tolkar det som att man får...
2
Svar
20
· Visningar
2 542
Senast: TinyWiny
·
I
Hästmänniskan Jag var för inte så länge sen på en helgkurs om hästens matsmältning och hur det påverkar hovarna, om miljö, strålröta & andra...
Svar
2
· Visningar
718
Senast: Tuvisen
·
Hästmänniskan Hejsan alla där ute! Jag blir som sagt 16 år i december och ska börja 9:an (nu,imorgon) .Jag har gått och funderat på att skaffa en ny...
2
Svar
25
· Visningar
2 370
Senast: Tuvisen
·
S
Hästmänniskan Vart har ni beställt ifrån och vad har det kostat? Fick hem två offerter som jag vart helt ställd över vilka priser!
2
Svar
21
· Visningar
3 199
Senast: black pearl
·
Hästmänniskan Vad ska man tänka på när man köper en äldre häst ( i detta fall 17 år) Hästen är försäkrad idag. Vad kan man kräva av ett 17-årigt...
Svar
18
· Visningar
2 860
Hästmänniskan Var inne på hovslagarföreningens hemsida och där står att hovslagarskolan i skara är nerlagd?? Man kommer ha 1-åriga utbildningar i...
2
Svar
23
· Visningar
3 005
Senast: Lindsen
·
Hästmänniskan Jag har ett litet skönhetstrubbel i stallet... Ni vet hur man blir lite svettig när man håller på, borstar hästar o grejar o det dammar...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 497
Senast: LejlaMarie
·
M
Hästmänniskan Ibland läser man om unga hästtjejer som bara skriver om tävlingar, om att hästarna måste prestera, de blir vansinniga och slår sina djur...
Svar
15
· Visningar
1 630
Senast: pompa04
·
Anläggning har just flyttat till en ny stad och funderar på att starta ett eget stall, med boxuthyrning. måste förståss hitta en gård för detta...
Svar
9
· Visningar
4 241
Senast: vinkelina
·
S
Hästmänniskan Har en byggnad med Bredd 8,4 x Längd 12,0 Innermått tak 3 m. Hur skulle ni ha inrett? Vill ha så många boxar som möjligt :) Gärna...
Svar
15
· Visningar
1 414
Senast: Apollo 13
·
S
Hästmänniskan Hej! Tänker ta privatlektion utav en tjej som går tredje året på hästgymnasium. Jag har ingen aning om hur det är då så jag undrar om...
Svar
11
· Visningar
1 182
Hästmänniskan Hej! Jag håller på att försöka rita stall och vet att det tipsats här om gratis ritprogram? Någon som har ett bra tips till en...
Svar
1
· Visningar
2 688
Senast: LinnK
·
G
Hästmänniskan Tecknade en folksam försäkring på en häst 26/8, via telefon och idag kom en hel hög med papper.. Hon i telefonen sa att det skulle...
Svar
7
· Visningar
1 202
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix