hästjuridik nån?

Sv: hästjuridik nån?

Fast prio 1 borde ju vara fixa till hoven. Jag har också en häst med bockhov och det tog ett antal hovslagare innan jag hittade en som klarade av att sko henne rätt. Men nu är det inga problem alls.
 
Sv: hästjuridik nån?

Jo fast jag vill ändå veta att det verkligen kan bli bättre oxå innan jag börjar ta ut hovslagare hit o dit, om det ändå inte skulle bli bättre menar jag. Det måste ju finnas nån anledning till att han redan är utdömd. Men det kan ju ändå inte vara jätteallvarligt eftersom att f.bolaget inte har tyckt att han måste avlivas.
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 225
Senast: Grazing
·
Hästvård Hej! Va ute och red gör 1,5 månad sen och hästen tappade en sko i galopp och började halta. Vi gick hem och hovslagaren kom dagen efter...
2
Svar
23
· Visningar
1 871
Senast: animalasia
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 724
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
2 935
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Hur är processen
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp