Vad tusan ska man göra?!

Sv: Vad tusan ska man göra?!

Det är den kungliga svenska avundsjukan som gör sig gällande.:p Istället för att erkänna sina egna tillkortakommanden tar dom fasta på dig och överför sin egen skit på dig:cry: Håll dig för god att sjunka ned till dera nivå. Stå på dig och var stolt över dig själv och vad du åstadkommit.:banana:

*kl*

TS försök hur svårt det än är att strunta i skitsnacket. Jag bor i en liten by där skitsnacka är lika vanligt som att gå på toa.

För inte så länge sedan fick jag veta att jag var dum i huvudet. Anledningen till detta var att jag köpt hem en misshandlade halvhanterad oinriden häst. Alltså måste jag vara dum i huvudet.

Jag orkar inte bry mig. Har de inget roligare att tänka på än hurvida jag ska klarar av att rida in min häst eller inte så får de gärna diskutera detta.
Ryktet kom fram till mig via en så kallad kompis som alltså höll med ryktet. Min kommentar var enkel: Vi får väl hoppas att jag vet vad jag gör!

Jag vet att detta med avundsjuka är svårt men försök skaka av dig det. Jag brukar kräkas lite om skitsnacka med min kompis och sedan brukar det kännas bättre.

Styrkekramar till dig!

:bow::bow::bow::bow::bow::bow:
till TS
samma sak har hänt mej, då jag hade 3 tävlingshästar redan som barn men jag fick dock låna ut dom till ridskolan under veckorna, då vår ridskola endast hade 7-8 hästar vara av ca 3 var mina, snacka om avundsjuka ungar och även föräldrar var. men jag har aldrig lyssnat på skitsnack men visst blir man trött ibland:confused:

Detta är jätte tråkigt o jobbigt!! men förrekommer över allt!! Vet att5 det är svårt,men kan du inte förkomma det på något sätt?? Tex. om mig sa alla att vi hade det stökigt på gården. Ingen nämnde någon gång hur bra o fint hästarna hade det. jag har nu döpt vår gård till Stall kaos!! När någon nu säger något så skrattar vi o alla våra vänner eftersom vi alla bär Stall Kaos tröjor!! o dessa är bara för exklusiva medlemmar!! Lycka till o försök se att de är avundsjuka bara!! Kram

Äh SKIT I DOM!!
Jävla amatörer...

Jag tycker att du är beundransvärd som tjänat ihop till dina egna fina hästar och låt INGEN, jag menar INGEN, förstöra det du jobbat så hårt för.

Jag kan inte förstå, vi älskar ju alla samma djur, men endå ska det skitsnackas!

Varför är det så svårt att säga positiva saker åt andra ryttare?? Varför ska man alltid rynka på näsan när det går bra för en annan??

Så alla ni, säg "grattis det gick ju skit bra" "det såg så himla snyggt ut det ni red" eller varför inte "din häst rörde sig himla bra idag" :D

Skulle inte ni bli glada av en sån spontan kommentar?
:banana:

Liknande trådar

Hästmänniskan Ja, nu är det dags att höra om det finns någon här som har erfarenhet av att hyra/äga stall och vad man egentligen ska tänka på. Detta...
Svar
8
· Visningar
2 859
Senast: Pudlan
·
Hästmänniskan Hej alla Bukefalister! Jag befinner mig, enligt mig, i en svår situation just nu och jag vet inte riktigt om jag ska ta höger eller...
Svar
17
· Visningar
2 785
Senast: Maoam
·
Fritid Jo det är så att på mitt jobb (vägrestaurang med tillhörande mack belägen i en liten liten ort) så har vi en riktig stammis som är inne...
Svar
15
· Visningar
5 656
Senast: Plantan
·
Kropp & Själ Vad gör man när stora delar av livet känns skit. Egentligen är det främst min jobbsituation som gör det. Jag går runt och är stressad...
Svar
4
· Visningar
1 288
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Atletix