Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hej,vet inte om jag lägger denna tråd rätt (flytta den om den är fel). Denna frågan handlar om rutiner i stall och för/naktdelar att... 2
Svar
36
· Visningar
2 976
Senast: NovaAngel
·
X
Hästmänniskan Jag ska eventuellt köpa en häst, ska titta på den en gång till och så först men om den verkar bra så ska jag nog köpa den. Har aldrig...
Svar
4
· Visningar
1 462
Senast: Mynta2
·
P
Hästmänniskan Jag beställde för 3 veckor sen fälgar från ett transportföretag så jag kan få på mina vinterdäck på transporten. Leveranstiden skulle...
Svar
12
· Visningar
1 179
Senast: Pacific
·
Hästmänniskan Jag behöver goda råd om hur följande situation kan lösas. En nära bekant till mig har sin häst inhyrd i ett stall som har ett 15 tal... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 889
Senast: Rebeccab
·
R
Hästmänniskan Har ett litet problem jag önskar hjälp med. Har tagit en häst på foder och den hade då rejäla hovsprickor, detta var enligt ägaren...
Svar
2
· Visningar
914
Senast: Masse
·
Hästmänniskan artikel i nwt Ja, vilken hästmänniska skulle inte skriva under på det! Men vad tror ni, är det den grundläggande personligheten...
Svar
3
· Visningar
1 186
Senast: settis
·
Hästmänniskan Är det någon som vet mer preciserat hur ett stall ska vara byggt för att räknas som kallstall? Jag tolkar benämningen som så att det...
Svar
14
· Visningar
4 556
Senast: Bubbla
·
Hästmänniskan Hur är det egentligen med det här med att sälja häst, men med återköpsrätt, dvs att hästen inte kan/får säljas till tredje person utan... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 844
Senast: travtjejen
·
S
Hästmänniskan Ja, som rubriken lyder. Har börjat kolla lite på sommarjobb nu (blir 16 i sommar.) Det skulle vara väldigt roligt & lärorikt att få...
Svar
4
· Visningar
5 615
Senast: neferra
·
R
Hästmänniskan Har en liten fundering, har sålt en häst MYCKET billigt och i köpekontraktet skrevs det in att återstående köpeskilling ska erläggas... 2
Svar
21
· Visningar
2 927
Senast: Rambolina
·
B
Hästmänniskan Hej! Jag skrev en ansökan till ett Hoppstall i Tjeckien som groom. Trodde inte ens att det skulle svara. Skrev och berättade lite om... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 231
Senast: millan71
·
J
Hästmänniskan I drygt ett år har jag nu ridit min medryttarhäst. Innan jag började rida honom hade han stått i två år utan mer än en skritttur någon...
Svar
4
· Visningar
876
Senast: Juliae
·
E
Hästmänniskan Vad frågar man spekulanterna egentligen? Jag får mer eller mindre tunghäfta när de ringer. Jag vill ju veta allt om dem, men har svårt...
Svar
15
· Visningar
2 910
Senast: Ekra
·
S
Hästmänniskan Tack ni som svarade på min tråd igår. Lutar nu verkligen åt att hästen kommer hem. Hästen mår ju uppenbarligen inte som den borde och...
Svar
7
· Visningar
1 536
Senast: elfi
·
Hästmänniskan Elaka f-bolaget (IF) hade stängt, ska ringa imorgon men min vana trogen är jag ju otålig, och det kan ju finnas de som vet här. Men... 2
Svar
20
· Visningar
4 038
A
Hästmänniskan Hur ska man göra när man lånat ut sin häst på foder, efter 2 månader kommer hon fram till att hästen har problem med hoven, vem står för...
Svar
2
· Visningar
857
Senast: Masse
·
J
Hästmänniskan Jag såg att en häst som jag har känt en längre tid ute på annons. Jag mailade personen ifråga och berättade lite om hästen. Den som...
Svar
7
· Visningar
2 661
Senast: Msp
·
C
Hästmänniskan Undrar vad som gäller, vilka ska ha kompetensbevis för djurs välbefinnande under transport? Sista veckan har det skrivits om detta men...
Svar
3
· Visningar
1 401
Senast: elle12
·
M
Hästmänniskan Hur tycker ni att ett miljövänligt stall ska vara? Tacksam för alla tips! :) TACK! 2
Svar
26
· Visningar
2 821
Senast: TomasN
·
Hästmänniskan Hur lång tid ska jag egentligen vänta på att få det som jag hela mitt liv har längtat efter - en häst? En liten bakgrund... Jag har... 2
Svar
28
· Visningar
2 185
Senast: ansk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka