Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Om ni fick erbjudandet att antingen ta en häst på foder eller köpa en häst som ni tyckte jättejättebra om, hur mycket skulle ni låta er...
Hästmänniskan
Jag undrar var jag hittar bra produkter som man kan köpa för att ventilera sitt stall...
Sitter här och planerar lite- vet att jag har...
Hästmänniskan
Brukar man skriva kontrakt på sommarbete? Jag menar alltså, brukar man skriva kontrakt mellan hästägaren och den som hyr ut betet. Vad...
Hästmänniskan
För en tid sedan lämnade en kompis iväg sin häst till en tjej. Det hela är en rörig historia men helt kort så trodde min kompis att hon...
Hästmänniskan
I april i år sålde jag min häst. Nånting som jag absolut aldrig skulle göra...men gjorde ändå :cry: Varje dag tänker jag på henne och en...
Hästmänniskan
Jag ska till våren börja kolla efter en till häst och sitter självklart redan och tjuvkikar på annonser :angel: Dock tycker jag tyvärr...
Hästnyheter Alltså jag går sista året på veterinärutbildningen just nu och vi har pratat en del om just hur man kan föreslå tex avlivning på ett bra...