Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag har haft en häst inhyrd här i stallet. (vitt, skattar för det) Ägaren fick privata problem och flyttade från stan för ett par...
Svar
9
· Visningar
1 343
Senast: bigganl
·
Hästmänniskan I 'standard' köpkontrakten (decekermans), finns det där utrymme att skriva in prövotid innan köp? Eller måste man skriva ett typ...
Svar
16
· Visningar
1 525
Hästmänniskan Om ni fick erbjudandet att antingen ta en häst på foder eller köpa en häst som ni tyckte jättejättebra om, hur mycket skulle ni låta er... 2
Svar
26
· Visningar
2 568
Senast: Panzerkat
·
Hästmänniskan Jag undrar var jag hittar bra produkter som man kan köpa för att ventilera sitt stall... Sitter här och planerar lite- vet att jag har...
Svar
5
· Visningar
954
Senast: EmelieR
·
L
  • Låst
Hästmänniskan Vad kostar det att bygga en padock i mini mått? Hur går man till vägar?
Svar
12
· Visningar
7 744
H
Hästmänniskan Hejsan Har någon varit med om detta ? Jag har börjat få ont i höger knä när jag rider. Det började på insidan höger knä jag vilade...
Svar
14
· Visningar
2 669
Senast: Lenita
·
B
Hästmänniskan Jag har skrivit ett kontrakt med den som hyrde min häst. - Nu har jag sagt upp kontraktet och hästen har nu kommit tillbaks till...
Svar
8
· Visningar
1 094
Senast: ZOFUS
·
C
Hästmänniskan Brukar man skriva kontrakt på sommarbete? Jag menar alltså, brukar man skriva kontrakt mellan hästägaren och den som hyr ut betet. Vad...
Svar
2
· Visningar
1 130
Senast: Cairo
·
C
Hästmänniskan Ja, nu vet jag inte alls var denna tråd ska ligga? Så ligger den fel, så ber jag om ursäkt. I alla fall, jag går ut gymnasiet i Maj...
Svar
12
· Visningar
2 120
L
Hästmänniskan Jag behöver råd. Min älskade medryttarhäst sedan 2 år tillbaka ska avlivas:cry:, antagligen innan månaden är slut. Det jag funderar... 2
Svar
24
· Visningar
2 223
Senast: Sophia_
·
I
Hästmänniskan Har en liten undran.. När måste man ha vindskydd och åtminstonde en torr liggplats för hästar? Varför jag undrar är att i vår by... 2
Svar
36
· Visningar
5 249
Senast: My Beauty
·
Hästmänniskan Jag håller häst-lekis lektioner en dag i veckan (ridning och teori för barn 4-6 år) och behöver lite hjälp med inspiration till...
Svar
4
· Visningar
973
Senast: Millan_gulligast
·
A
Hästmänniskan Idag fick vi via ett meddelande på vår whiteboard i stallet veta att vi all blir uppsagda/vräkta gällande from. idag. :eek:Vi har två... 2
Svar
21
· Visningar
3 204
Senast: annapanna123
·
Hästmänniskan För en tid sedan lämnade en kompis iväg sin häst till en tjej. Det hela är en rörig historia men helt kort så trodde min kompis att hon...
Svar
13
· Visningar
1 881
Senast: Mirraya
·
S
Hästmänniskan Har haft min häst ute på foder i ett halvår, en unghäst som är riden men inte utbildad. Fick lämna bort hästen pga ändrade...
Svar
15
· Visningar
1 343
Senast: Pladder
·
Hästmänniskan Hejsa Vi har en paddock på 35*50 m med et grus underlag. Der er dræneret men det fungere vist ikke så bra mere, da der komme en del...
Svar
2
· Visningar
863
Senast: Centaur
·
Hästmänniskan I april i år sålde jag min häst. Nånting som jag absolut aldrig skulle göra...men gjorde ändå :cry: Varje dag tänker jag på henne och en...
Svar
17
· Visningar
2 275
Senast: zeniakas
·
Hästmänniskan Vet att det finns massa trådar om importerade hästar. Men är inte riktigt nöjd med de svar jag hittat. Så, har du importerat häst...
Svar
9
· Visningar
1 511
Senast: Flisan1_B
·
Hästmänniskan Jag ska till våren börja kolla efter en till häst och sitter självklart redan och tjuvkikar på annonser :angel: Dock tycker jag tyvärr...
Svar
1
· Visningar
808
S
Hästmänniskan Hur sjutton var det man torkade dem? I ugnen var de iallafall, har gjort det en gång tidigare men nu har jag tappat bort lappen. Hur...
Svar
5
· Visningar
1 326
Senast: smultronfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Starlink
  • Sytråden del 4
  • Facebook har låst kontot

Hund, Katt, Andra Djur