Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Frågan är till er med häst i mindre hagar/lösdrift. Hur gör ni med gödsling? Om jag struntar i att mocka blir hagen inte speciellt...
Svar
8
· Visningar
1 465
Senast: Yrja
·
Hästmänniskan hur stor box behöver man till en arab på 150 i mankhöjd?
Svar
2
· Visningar
712
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Sitter och funderar lite på mitt liv såhär i natten .. :p. Efter jag gått ut gymnasiet funderar jag på att antingen plugga vidare på...
Svar
9
· Visningar
1 425
Senast: ZOFUS
·
R
Hästmänniskan :confused: Jag gick in i stallet vid 8.15 i morse. Tog ut hästen i gången, och mockade. Gjorde henne färdig för ridning och var... 2
Svar
36
· Visningar
4 073
Senast: lynxlady
·
E
Hästmänniskan Jag väntar på att en boxplats ska bli ledig,hon som har hästen där nu är nästan aldrig där och hennes häst sparkar och biter sönder...
Svar
6
· Visningar
1 046
Senast: Ylva86
·
S
Hästmänniskan Sitter och läser i djurskyddsbestämmelserna för hästar. Och kommer till hur stort uttrymme de ska ha i boxar (och ligghall). Där står...
Svar
2
· Visningar
772
Senast: Spider84
·
K
Hästmänniskan Skulle vilja ha lite tips om lämpliga material för att bygga ett kallstall billigt. Det ska vara 2-3 boxar i rad med dörr rätt ut mot en...
Svar
7
· Visningar
2 124
Senast: Bill
·
Hästmänniskan vet inte om tråden ligger rätt men chansar här... hur gör ni? i vårat stall så fodrar alltid stallägaren alla dagar på morgonen... 2
Svar
37
· Visningar
5 208
M
Hästmänniskan Jag ska utbilda mig till massör nästa år 2008. Men hade tänkt att kompletera det med att även utbilda mig till kiroprator. Kan hitta all...
Svar
5
· Visningar
3 561
Senast: Totola
·
H
Hästmänniskan Efter ha varit i ett stall där en av två totosar nu har dött i gaskolik mår man fasiken och lite till.. känner mig skyldig eftersom man...
Svar
6
· Visningar
1 027
Senast: lynxlady
·
B
Hästmänniskan Heej Jag har ett litet stall men 1 stor box och tre spiltor i som jag funderar på att bygga om.. Ska skaffa en till häst ich den...
Svar
2
· Visningar
1 108
Senast: NiAl
·
Hästmänniskan Jag är på G att köpa häst på ca 50 mils avstånd från hemmet. Det är två hästar som är aktuella, dvs jag kan inte köra dem själv på...
Svar
2
· Visningar
689
Senast: Migo
·
V
Hästmänniskan ja som rubriken lyder hur finanisierar man sitt stallbygge :confused: 2
Svar
20
· Visningar
5 593
Senast: Kalusha
·
Hästmänniskan Nu är jag trött på alla dessa annonser som anger att deras fantastiska hopphäst har "scoop". Ska man nu promt slänga sig med... 2
Svar
23
· Visningar
3 902
Hästmänniskan Har ena hästen försäkrad i ett bolag,och det har tamefan varit krångel sen jag köpte honnom juni 2006,och jag tog över försäkringen...
Svar
1
· Visningar
886
Senast: chrysler
·
M
Hästmänniskan Scenario: Bosse ska sluta jobba och börja plugga. Han vill inte sälja hästan utan låna ut den på foder i 3 år. Är det att nån vill ha...
Svar
12
· Visningar
1 368
Senast: cirkus
·
Hästmänniskan Detta säger forskarna om oss...
Svar
5
· Visningar
1 189
Senast: Royal_724
·
Hästmänniskan Ska ev bygga en hästbuss modell mindre för B-kort typ en master, transit eller liknande. Nu till problemet: Var hittar man info om...
Svar
4
· Visningar
3 908
Senast: vippan
·
Hästmänniskan Var har ni för erfarenheter av (äldre) Volvo 965, v70, v70 AWD och XC? Som dragbil..? Som bil på vinterväg? Bensinförbrukning... 2
Svar
32
· Visningar
4 542
Senast: todde
·
Hästmänniskan Hej! Funderar på att flytta min häst till ett stall som ligger 4 km från där jag bor, istället för stallet där hon står nu som ligger...
Svar
17
· Visningar
1 516
Senast: Curtice
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka