Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

B
Hästmänniskan Har lite bekymmer här. Har tagit tillbaks en häst jag haft utleasad och hon ska nu fraktas hem till mig igen. Hästen står inte hos...
Svar
4
· Visningar
777
Senast: Bellyra
·
Hästmänniskan Om man har ett litet stall med ett ovanliggande höloft i en gammal ladugårdsbyggnad där själva stalldelens takhöjd är låg (säg 2,20 m.)... 2
Svar
20
· Visningar
5 028
Senast: Salasolen
·
A
Hästmänniskan Behöver massssssor med tips till att komma igång med ridningen/hästhanteringen igen. Har två hästar här hemma varav den ena har jag...
Svar
13
· Visningar
1 537
Senast: Anteya
·
Hästmänniskan Tänkte höra med er här hur ni tänker angående ridning tillsammans med folk i ridhus. Har ni regler i de ridhus ni håller till? Vilka i...
Svar
11
· Visningar
1 625
Senast: Sar
·
J
Hästmänniskan Hejsan, Har sökt, men hittar inte svar på min fråga. Sitter och funderar om man kan få detta godkänt som ventilation i stallet...
Svar
10
· Visningar
1 548
Senast: Pia
·
Hästmänniskan Har ju en längre tid haft problem med ländryggen och på sistone har det gjort ont ända ned mot foten:crazy: Och lösningen på varför jag... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 071
Senast: Zolimita
·
F
Hästmänniskan måste bara höra om en regel som det vart diskution om på en lektion. Är det regel på att man inte får ha bara en häst? Alltså att...
Svar
9
· Visningar
926
Senast: elle12
·
K
Hästmänniskan Finns det någon rekomenderad tempratur att ha i sadelkammaren? Hur varmt har ni i sadelkammaren? Jag har just nu + 21...är det för...
Svar
5
· Visningar
1 269
Senast: ang
·
Hästmänniskan Hur säger man, till en vän vars häst man är medryttare på, att man inte vill fortsätta längre för man har hittat en annan häst (med mer...
Svar
19
· Visningar
1 567
Senast: mandaaa_
·
Hästmänniskan Jag antar att den här tråden har varit uppe en hel del. Men det är så att jag har ett varmblod på 2 år som jag tänkte försäkra, är dock...
Svar
18
· Visningar
1 477
Senast: amalia
·
Hästmänniskan Jag undrar om det är någon som vet nåt om "hästeri" i Holland? Var någonstans registrerar man ponnys utan stam? Här i Sverige så...
Svar
8
· Visningar
1 188
Senast: lakrits
·
Hästmänniskan en häst tog en liiiiiiten smakbit (blödde lite) av mig idag. behöver man ta stelkramp? 2
Svar
22
· Visningar
15 078
Senast: starlito
·
Hästmänniskan Ni som har lite koll på detta med att ha gård, arrendera ut, hålla hästar etc. Om man nu ska bortse från kostnaden för själva köpet...
Svar
13
· Visningar
6 005
Senast: Yrja
·
A
Hästmänniskan Har precis köpt en ny häst (:banana: ) och idag gick jag igenom hennes papper. Hon har två stycken pass, ett ifrån ASVH och ett FEI-pass...
Svar
9
· Visningar
2 970
Senast: Arsozah
·
J
Hästmänniskan Hejsan, Har försökt söka svar på min fråga, men jag förstår inte riktigt. Hoppas ni kan hjälpa mig.. Jag har i dagens läge fyra...
Svar
4
· Visningar
801
Senast: prunella
·
Hästmänniskan Letar ju häst igen och funderar på detta, ringde på en jag var mycket intresserad av och hon sa att några hade tittat på honom men inte... 2
Svar
21
· Visningar
2 573
Senast: Tornado
·
Z
Hästmänniskan Åh, jag är så ARG! I måndags så skulle jag och min kompis ta en tur på varsin islandshäst, jag hade inte ridit på över ett halvår och... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
5 771
Senast: lady_mike
·
T
Hästmänniskan Har en som kanske ska köpa min lilla ponny, men vill ha provtid/fodertid först så att dom ser att hästen verkligen passar dom. Hur gör...
Svar
19
· Visningar
1 524
J
Hästmänniskan Jag har bara en fråga kanske en dum fråga, men måste bara veta hur det går till. Vi säger att jag har en häst som är försäkrad för...
Svar
13
· Visningar
2 235
Senast: kisse
·
E
Hästmänniskan Ni andra här inne som är företagare och får företagspaket funkar det för er? Här är det lite hipp som happ... Vi betalar för...
Svar
8
· Visningar
1 025
Senast: HD
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka