Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

C
Hästmänniskan Finns det någon vänlig själ som kan tala om för mig hur man blir av med smörblommor när de håller på att ta över hela betet? Försökte...
Svar
14
· Visningar
5 421
Senast: lillsyrran
·
Hästmänniskan Har precis köpt ett litet hus på landet. Meningen var att jag skulle arrendera en hage med lada alldeles intill där jag skulle göra...
Svar
2
· Visningar
1 768
Senast: corzette
·
J
Hästmänniskan Tror jag blir galen på det här snart! Finns det inga firmor som hämtar hästgödsel?? Hur gör ni? Förra året så lastade vi själva med...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
9 528
Senast: Invinciblestables
·
S
Hästmänniskan Hur många sådana stall finns här och hur drivs de? Finns det någonstans där kommunen byggt inackorderingsstall och kanske en...
2
Svar
26
· Visningar
3 338
Senast: Elektron
·
Hästmänniskan Hur fungerar de? Får man ta något lån som studen från typ sparbanken? Och hur funkar i så fall det någon som vet? Tack på förhand!
Svar
2
· Visningar
657
F
Hästmänniskan ja ska köpa ett transportgrimskaft men vet inte vilken längd ja ska ha på de..tycker de känns säkrare att ha de än ett vanligt...
Svar
8
· Visningar
2 258
Senast: fonen
·
Hästmänniskan Ska bygga ett par boxar till i stallet, och undrar vad som blir bäst när man bygger själv med brädor. Att ha dem lodrätt eller liggande...
2
Svar
23
· Visningar
4 868
Senast: Sissa
·
Hästmänniskan Funderar på att köpa in lite "höredskap" (lite äldre billiga grejer). Har tillgång till ängar, och min pappa som lade ner sitt jordbruk...
Svar
13
· Visningar
2 501
Senast: KungTulle
·
Hästmänniskan När anses det som att man ingått ett avtal om en försäljning om en häst? Rent lagligt? Vad anser ni? När man muntligt avtalat om att...
Svar
4
· Visningar
731
M
Hästmänniskan I dag upptäckte jag att det bor en uggle familj på vårt höloft:eek: Har sett en j--a massa fågelskit men trodde det var kajor med ungar...
Svar
8
· Visningar
1 711
Senast: lollipopocoaster
·
Svar
0
· Visningar
92
Senast: KattisL
·
Hästmänniskan Jag hyr ett stall med tillhörande beten, då jag har shettisar+ en fångponny kommer jag inte att ytnyttja betesmarkerna så hyresvärden...
Svar
2
· Visningar
807
Senast: TomasN
·
Hästmänniskan Har tidigare i veckan satt ut en annons på en häst. Fick ett mail-svar av att nedanstående person var intresserad. Till saken hör att...
2
Svar
26
· Visningar
3 712
Senast: Angely
·
S
Hästmänniskan Hej Jag ska börja ge lektioner för en tjej som heter Frida. Hon ska få rida min d-ponny (jag vet att detta är alldeles för stort för...
Svar
6
· Visningar
728
Senast: Angely
·
D
Hästmänniskan Hej hej! I natt fick jag mitt första föl.. men det är inte de den här tråden handlar om utan att just nu står mitt sto på min mammas...
Svar
10
· Visningar
1 256
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Flyttar denna tråd själv, får se om jag får fler träffar här...: Jag och min syster har en plan för nästa sommar, som vi nu vill ska...
Svar
9
· Visningar
1 304
Senast: jerseyko
·
S
Hästmänniskan Vad ska man titta på när man köper elaggregat? Rena grekiskan för mig när jag försöker läsa. :o Det ska vara ett nätanslutet i alla...
Svar
3
· Visningar
888
Senast: Strajder
·
I
Hästmänniskan Läser en hel del annonser på ponnyer som är till salu. Tycker mig se väldigt ofta att man begär ett väldigt överpris. Eller är det så...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 839
Senast: mumlan81
·
Hästmänniskan Vore skoj och höra era åsikter om det. I skogarna runt mitt förra stall skrittade man alltid förbi när man möte någon. Om någon...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 693
L
Hästmänniskan Vi har tittat på en häst där vi skulle få köpa till en sadel för ganska mycket pengar (12 000). Jag undrar vad BR är för märke för jag...
Svar
5
· Visningar
1 497

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Dressyrsnack 17
  • Banta/slimma ner shettis?

Omröstningar